ده‌ها نمایشگاه‌ کتاب ویژۀ دهۀ کرامت در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی
۱۳۹۸-۰۴-۱۳
ده‌ها نمایشگاه‌ کتاب ویژۀ دهۀ کرامت در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی
ده‌ها نمایشگاه‌ کتاب ویژۀ دهۀ کرامت در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی
کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در سراسر ایران‌ با برپایی نمایشگاه کتاب ویژۀ دهۀ کرامت، به بزرگداشت این اعیاد پرداختند.

 

به گزارش گنجینۀ رضوی، هم‌زمان با آغاز دهۀ کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و امام‌رضا(ع)، کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها در حرکتی یکپارچه اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار به صورت مستقل کردند. معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: این کتابخانه‌ها از اول ذی‌القعده مطابق با 13 تیرماه به مدت 10 روز منابع موضوعی خود را در خصوص امام‌رضا(ع) و خاندان ایشان، حضرت معصومه(س)، زیارت، سبک زندگی رضوی و طب‌الرضا(ع) در معرض دید عموم قرار دادند.

حسین خسروی هدف از این حرکت را ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، معرفی منابع منتخب به مخاطبان در این موضوع، ترویج سبک زندگی رضوی و انتشار معارف رضوی در حوزه‌های مخلف ذکر کرد.

وی از کتابخانۀ امام‌رضا(ع) در بیرجند و کتابخانه‌های وابسته در مشهد نظیر كتابخانۀ مجتمع امام‌خميني(ره) واقع در خواجه‌ربيع23؛ كتابخانۀ آيت‌الله حاج شيخ مجتبی قزويني (ره) در خيابان طبرسي، حد فاصل چهارراه مجلسی و چهارراه سيلو؛ کتابخانۀ امام‌ صادق(ع) واقع در خیابان دانشگاه؛ کتابخانه و حسینیۀ امام‌رضا(ع) در خیابان هاشمی‌نزاد 12 و کتابخانۀ آیت‌الله شیخ هاشم قزوینی (ره) واقع در انتهای مصلی 25 و 27 به عنوان نمونه‌ای از این کتابخانه‌ها نام برد و اظهار داشت: این منابع از امکان امانت به اعضا برخوردار است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید