۱۳۹۸-۰۶-۰۲
«رهایی از چاقی»
«رهایی از چاقی»
کتاب «رهایی از چاقی» به‌طور ریشه‌ای و با تاکید بر رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد و اعتماد به توانایی‌های ذهن، راه‌‌هایی برای رسیدن به سلامت و شادابی و سلامتی پیش‌روی شما قرار می‌دهد.

«رهایی از چاقی» از منظر رویکرد پذیرش و تعهد تدوین شده و کار با ذهن را در اولویت قرار داده و به خواننده کمک می‌کند که به جای تاکید و تمرکز طاقت‌فرسا بر جسم و رژیم غذایی، از طریق آشنایی با کارکرد ذهن و پیروی از ارزش‌های درونی خود، در مسیر یک زندگی بانشاط و سلامت قدم بردارد.
 
این کتاب به قلم ژوزف سیاروچی؛ پژوهشگر و استاد روانشناسی دانشگاه وسترن سیدنی، آن بیلی؛ روانشناس بالینی و راس هریس؛ پزشک، روانشناس و کارشناس درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) تالیف شده و علی صاحبی و مهدی اسکندری آن‌ را به فارسی ترجمه کرده‌اند. اثر حاضر در سال جاری از سوی نشر دانژه به بازار نشر عرضه شده است.

در مقدمه کتاب می‌خوانیم: «کتابی که در دست دارید، یک کتاب رژیم غذایی نیست، بلکه کتابی است که درخصوص ایجاد پلی روی شکاف روانی موجود در بین «کاری که می‌خواهیم انجام دهیم» و «کاری که در واقع انجام می‌دهیم». این کتاب بر سلامتی و رژیم تمرکز دارد و سلامتی و رژیم را به‌ عنوان یکی از موضوعات اساسی زندگی مورد بررسی قرار می‌دهد. این کتاب به‌ گونه‌ای طراحی شده تا به شما کمک کند به سمت یک زندگی بانشاط و هدفمند قدم بردارید. بیشتر ما به‌ گونه‌ای زندگی می‌کنیم که انگار قرار است زندگیمان تا ابد ادامه داشته باشد و منتظر روزی هستیم که به اندازه کافی تناسب اندام داشته باشیم و یا لاغر شده باشیم تا بتوانیم تازه از آن به بعد به خودمان اجازه دهیم که زندگی کردن را شروع کنیم. چه می‌شد، اگر می‌توانستید هم‌اکنون و در این لحظه دیگر مجبور نباشید برای آغاز زندگی مطلوب خود، منتظر رسیدن به وزن مناسب‌تان باشید... در این کتاب به شما نشان می‌دهیم چرا و چگونه در دام وزن، همان چرخه مخرب رژیم گرفتن و برگشت مجدد وزن در طولانی‌مدت، گیر می‌کنیم. در این کتاب به شما یاد می‌دهیم چگونه خود را از این دام رها کرده و یکی زندگی غنی، هدفمند و همه‌ جانبه را برای خود خلق کنید.»

نخستین چاپ کتاب «رهایی از چاقی» در 424 صفحه با شمارگان یک‌هزار و 100 نسخه به بهای 50 هزار تومان از سوی نشره دانژه روانه بازار نشر شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید