اهدای 236 جلد کتاب به ایستگاه کودک کتابخانه امام رضا‌(ع) تربت حیدریه
۱۳۹۸-۰۷-۲۰
اهدای 236 جلد کتاب به ایستگاه کودک کتابخانه امام رضا‌(ع) تربت حیدریه
اهدای 236 جلد کتاب به ایستگاه کودک کتابخانه امام رضا‌(ع) تربت حیدریه
رئیس کتابخانه امام رضا(ع) تربت حیدریه گفت: ایستگاه کودک این کتابخانه با دریافت 236 جلد کتاب از سوی خیر علاقه مند به فرهنگ کتابخوانی، جان تازه‌ای گرفت و بر غنای آن افزوده شد.

به گزارش آستان نیوز، جواد صادقی‌فر با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: ایستگاه کودک کتابخانه امام رضا‌(ع) تربت حیدریه با هدف ترغیب مادران به حضور در کتابخانه به همراه فرزندان خود و ایجاد آرامش خیال برای مادران کتاب‌دوست به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی 24 آبان ماه سال‌ 1397 در فضایی به مساحت 30 متر مربع افتتاح شد.
وی افزود: این ایستگاه در بدو تأسیس نزدیک به 600 نسخه کتاب کودک را در اختیار داشت که به همت مخاطبین این مجموعه فرهنگی هر روز بر غنای آن افزوده می‌شود.
صادقی‌فر ضمن اشاره به امکانات ایستگاه مطالعاتی کودکانه گفت: کتابخانه امام رضا(ع) تربت حیدریه سعی داشته تا با ایجاد امکانات مناسب از قبیل میز و صندلی کودک، تلویزیون، رایانه و وسایل آموزشی و تفریحی و ایجاد طراحی خاص کودکانه، محیطی مناسب را برای حضور کودکان ایجاد کند تا مادران علاقه مند به مطالعه، مدت زمانی را با فراغت خیال به امر مطالعه بپردازند.
وی ساعت 8 تا 11:30 صبح را ساعت کاری این بخش عنوان و تصریح کرد: عضویت کودکان در بخش ایستگاه کودک رایگان بوده و با توجه به مناسبت های مختلف امکان بازدید از ایستگاه کودک برای مربیان مهد کودک ها و مراکز پیش دبستانی فراهم خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید