ارسال بیش از 2 هزار کتاب صوتی به کتابخانه کانون خادمیاران رضوی استان فارس
۱۳۹۸-۰۸-۲۴
ارسال بیش از 2 هزار کتاب صوتی به کتابخانه کانون خادمیاران رضوی استان فارس
ارسال بیش از 2 هزار کتاب صوتی به کتابخانه کانون خادمیاران رضوی استان فارس
کتابخانه گویای رضوی طی مدت یک سال از آبان ماه سال گذشته تاکنون بیش از 2 هزار عنوان کتاب صوتی را به کتابخانه کانون خادمیاران استان فارس ارسال کرده است.

به گزارش گنجینه رضوی، مسئول کتابخانه گویای رضوی با بیان این مطلب گفت: کتابخانه گویای رضوی در راستای دسترس پذیری آسان‌تر منابع مورد نیاز نابینایان و کم بینایان، غنی‌تر شدن کتابخانه‌های ویژه نابینایان و حمایت از کتابخانه‌های تازه تأسیس، منابع خود را به سایر کتابخانه‌ها و مراکز مربوط به نابینایان، اهدا و در برخی موارد مبادله می‌کند.
علی وظیفه دان با اشاره به اهدای 340 عنوان کتاب صوتی به کتابخانه کانون خادمیاران رضوی در استان فارس گفت: با فعال شدن کانونهای خادمیاران رضوی در استانها و شهرهای مختلف کشور و تأکید مسئولین آستان قدس رضوی برای خدمت به نابینایان، ناشنوایان و معلولین، کتابخانه گویای رضوی وابسته به سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به منظور خدمت رسانی به گروههای خاص و راه‌اندازی، تجهیز و تکمیل منابع کتابخانه های کانون خادمیاران رضوی در شهرهای مختلف از محل منابع اهدایی خود همکاری می کند.
وی همچنین با اشاره به فعالیت کتابخانه کانون خادمیاران رضوی در استان فارس از آبان ماه سال 97 گفت: کارشناسان این کتابخانه به صورت افتخاری و به عنوان خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الححج‌(ع) به مردم شهر و استان خود خدمت میکنند و مشاوره های لازم به منظور ارائه خدمات کتابخانه‌ای به گروههای خاص در اختیار آنان قرار میگیرد.
وی تصریح کرد: این کتابخانه طی مدت فعالیت یک ساله خود تا کنون 2000 عنوان کتاب صوتی را در هشت مرحله و در موضوعات روانشناسی، ادبیات، علوم اجتماعی  و تاریخ در قالب  80  حلقه DVD  دریافت کردند.
مسئول کتابخانه گویای رضوی افزود: کتابخانه گویای رضوی علاوه بر ارائه خدمات حضوری به مراجعانی که به این مرکز مراجعه می‌کنند، سیاهه منابع درخواستی اعضاء و مراکز را از طریق سایت و تلفن کتابخانه گویای رضوی دریافت کرده و پس از بررسی و آماده‌ سازی، منابع درخواست شده را در مشهد با همکاری کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی و در خارج از مشهد از طریق پست و به ‌صورت رایگان در اختیار اعضاء و مراکز متقاضی سراسرکشور قرار می‌دهد.
وظیفه‌ دان، دفتر فرهنگ معلولین قم، مرکز شهید جلیلیان، بخش نابینایان کتابخانه امام خمینی‌(ره)، بخش نابینایان کتابخانه عمومی دکتر علی شریعتی در مشهد و کتابخانه جامعه نابینایان و کتابخانه گویای دکتر علی شریعتی نیشابور‌، جامعه نابینایان شیروان و سبزوار را از مهمترین مراکزی عنوان کرد که با کتابخانه گویای رضوی همکاری پیوسته و تبادل منابع دارند.
لازم به ذکر است، کتابخانه گویای رضوی وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، به نشانی مشهد، خیابان طبرسی، چهارراه مجلسی‌، ‌خیابان مجلسی غربی 1 همه روزه جز ایام تعطیل از ساعت 7:15 ‌الی 19:30 به اهالی کتاب به‌ ویژه نابینایان خدمات‌رسانی می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید