گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند
۱۳۹۸-۰۹-۰۲
گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند
گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند
هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند با برگزاری نمایشگاه کتاب، اجرای برنامه زنگ کتاب، برگزاری کارگاه آشنایی با کتابخانه و برپایی ایستگاه های مطالعه گرامی داشته شد.

به گزارش گنجینه رضوی، کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند وابسته به آستان قدس رضوی به منظور گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، نهادینه نمودن فرهنگ مطالعه از کودکی و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اقدام به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل: نمایشگاه کتاب، اجرای برنامه زنگ کتاب در مدارس و نقاط محروم سطح شهر بیرجند، برگزاری کارگاه های آموزشی آشنایی با کتابخانه برای گروه های بازدیدکننده و برپایی ایستگاه های مطالعه اقدام نمود.

خسروی رئیس کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند افزود: از ابتدای هفته کتاب تاکنون 478 نفر کودک و دانش آموز از مراکز مختلف پیش دبستانی، دبستانی و دبیرستانی از کتابخانه بازدید نموده و از نزدیک با قسمت های مختلف کتابخانه آشنا شدند. همخوانی صلوات خاصه، معرفی و خوانش کتاب، قصه گویی توسط کودکان، برگزاری مسابقه از برنامه های جانبی برای گروه های بازدید کننده بود.

در طی هفته کتاب 1240 نفر دانش آموز از خانه فرزندان حضرت ولی عصر (عج)، دبیرستان دخترانه تزکیه، دبستان محدثه، هنرستان عصر انقلاب، دبیرستان ریحانه و موسسه خیریه مهر ماندگار از برنامه های اجرای زنگ کتاب در محل و ایستگاه مطالعه استفاده بردند.

گفتنی است کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند وابسته به سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در سال 1381 در قسمتی از باغ اکبریه احداث شد. این کتابخانه همه روزه جز ایام تعطیل از ساعت 7/20 تا 19/30 به ارباب رجوعان و علاقه مندان به کتاب و کتابخانه خدمت رسانی می کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید