طرح «ایده شو» در کتابخانه امام رضا(ع) شهرستان تربت حیدریه کلید خورد
۱۳۹۸-۰۹-۰۶
طرح «ایده شو» در کتابخانه امام رضا(ع) شهرستان تربت حیدریه کلید خورد
طرح «ایده شو» در کتابخانه امام رضا(ع) شهرستان تربت حیدریه کلید خورد
اولین برنامه سه‌شنبه های فرهنگی کتابخانه امام رضا(ع) در تربت حیدریه وابسته به آستان قدس رضوی با برگزاری طرح «ایده شو» کلید خورد.

به گزارش گنجینه رضوی، جواد صادقی فر رئیس کتابخانه امام رضا(ع) در شهرستان تربت حیدریه در حاشیه برگزاری جلسه مقدماتی این طرح در برنامه سه شنبه فرهنگی گفت: مسابقه ایده پردازی خلاقانه برای جذب افراد به کتاب و کتابخانه اولین رویداد ایده شو در این شهرستان است که با موضوع «ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی» شکل گرفته است.
وی گفت: برای اجرای این طرح‌، پژوهش‌سرای دانش‌آموزی، آموزش و پرورش، سامانه آموزشی بیستا و نظارت مرکز رشد شهرستان تربت حیدریه با کتابخانه امام رضا(ع) همکاری خواهند داشت.
صادقی‌فر در خصوص شیوه اجرای این طرح گفت: در حال حاضر با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان طرح فراخوان به تمامی مدارس تربت حیدریه ارسال شده که علاقه مندان به شرکت در این طرح از آغازین روز هفته کتاب یعنی 8 آبان ماه ثبت‌نام خود را آغاز کرده‌اند.
صادقی‌فر افزود: شرکت کنندگان تا 14 آذر ماه فرصت دارند برای حضور در این فراخوان فرم این رویداد را پرکرده و به رابط پژوهش‌سرا یا دفتر محل تحصیل خود تحویل دهند.
رئیس کتابخانه امام رضا(ع) در شهرستان تربت حیدریه در ادامه به روند داوری طرح‌ها اشاره داشت و گفت: از بین ایده های ارسالی 50 طرح منتخب خواهد شد که برای صاحبان ایده کارگاه آموزش فن بیان به صورت رایگان برگزار خواهد شد.
برگزیدگان در جلسه داوری 3 تا 5 دقیقه فرصت خواهند داشت تا از طرح ارائه شده خود دفاع کنند و در پایان به 3 ایده برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید