افزایش ساعت کار کتابخانه های رضوی
۱۳۹۹-۰۴-۰۵
افزایش ساعت کار کتابخانه های رضوی
افزایش ساعت کار کتابخانه های رضوی
تمامی كتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها، از ساعت7:30 تا 19 ارائه خدمات حضوری خواهند داشت.

 

به گزارش گنجینه رضوی، معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: تمامی كتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها، از ساعت7:30 تا 19 ارائه خدمات حضوری خواهند داشت.

حسین خسروی گفت: پيرو درخواست اعضاء و مراجعان، فعاليت كتابخانه هاي آستان قدس رضوي از روز شنبه مورخ هفتم تيرماه تا ساعت 19 افزايش مي يابد لذا كتابخانه هاي سازمان با رعايت دستور العملهاي بهداشتي و با ظرفيت 50 درصد تالارها به شرح ذيل ارائه خدمت خواهند نمود.

    - تمامي كتابخانه هاي وابسته (شهري و برون شهري) از ساعت7:15 الي 19 ارائه خدمات خواهند داشت.
    - تالار محققان و بخشهاي امانت و عضويت، تالار هاي قفسه باز، جوانان و نوجوانان كتابخانه مركزي و كتابخانه اهل البيت(ع) از ساعت7:15 الي 18:45 نيز ارائه خدمت خواهند نمود.
    - خدمات بخشهاي كودك، نشريات و كلاس هاي آموزشي، نشستها و كارگاه ها و ساير فعاليتهاي عمومي تا اطلاع ثانوي تعطيل مي باشد. اين امور از طريق فضاي مجازي ارائه مي گردد.
    - توصيه مي شود افراد سالمند و افرادي كه داراي بيماري زمينه اي مي باشند از حضور در كتابخانه ها خوداري نمايند و از طريق كتابخانه ديجيتال خدمات خود را دريافت نمايند.

بر اين اساس و با تأكيد بر استفاده از ماسك، رعايت فاصله گذاري اجتماعي و اجراي دستورالعمل هاي بهداشتي، فضاها و بخش هاي مختلف كتابخانه نيز ممكن است تغيير نمايد، بخش امانت، منابع تالارها و كتابخانه هاي تخصصي به صورت بسته اداره خواهد شد و سالن هاي مطالعه با رعايت فاصله گذاري اجتماعي و تغيير در چيدمان ميز و صندلي هاي مطالعه فعاليت خواهند بود.

خسروی اضافه کرد تا زماني كه شرايط كشور از نظر ريشه كني ويروس كرونا به شرايط ايمن برسد، روساي ادارت، مديران محترم كتابخانه ها با توجه به حجم پرسنل، امكانات موجود و با رعايت صرفه جويي و همچنين با توجه وضعيت استان خود( از لحاظ سلامت و پزشكي و دستور العملهاي صادره توسط كميسيون مبازه با كرونا در هر استان) مي توانند ضمن مشورت با مديران و نسبت به افزايش يا كاهش خدمات اقدام نمايند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید