۱۳۹۹-۰۴-۱۴
ره، رهرو، رهبر - برگرفته از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی
خدمات، برکات و آثار وجودی امام خمینی (ره)
این کتاب جلد پنجم از مجموعه‌ی 6 جلدی «ره،رهرو،رهبر» است.

 

خدمات، برکات و آثار وجودی امام خمینی (ره)
نویسنده: مهدی مطهری
ناشر: انتشارات انقلاب اسلامی
موضوع: خميني، روح‌الله، رهبر انقلاب و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، ۱۲۷۹ - ‎۱۳۶۸ -- اخلاق
تاریخ چاپ: 1399
تعداد صفحه: 168

چرا باید امام خمینی(قدس سره) را بشناسیم؟ چرا باید از او تجلیل کنیم؟ امام خمینی چه خدماتی به مردم کشور ما ارائه داده‌اند؟ ایشان چه برکاتی برای بشریت در گستره‌ی بین‌المللی و جهانی به ارمغان آورده‌اند؟ عظمت خدمات ایشان به اسلام و فرهنگ اسلامی در چیست؟ آیا برخی از مصادیق خدمات و برکات وجودی این ابَرمرد الهی تاریخ، قابل شمارش است؟ آیا ایشان ابتکار و نوآوریهای خاصی هم داشته‌اند؟ هنرها و قدرتهای اجتماعی امام خمینی(ره) چیستند؟ روش تجلیل از این همه خدمت و برکتی که این امام بزرگ به ارمغان آورده‌آند چیست؟

پاسخ به این سؤالات و سؤالات بسیاری از این قبیل را در کتاب پنجم از مجموعه‌ی 6 جلدی «ره،رهرو،رهبر» با عنوان «خدمات،برکات و آثار جودی امام خمینی(ره)» خواهیم یافت.

تعابیر جالب رهبر معظم انقلاب اسلامی در این موضوع را در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
دوران ده ساله‌ی حیات مبارک امام بزرگوار، دوران پیدایش نظام سیاسى اسلام و احیاء هویّت اسلامى در مسلمانان جهان و افراشته شدن پرچم اسلام در کشور ما است. دوران استقلال و آزادى ایران و عزّت و غرور ملّى و خیزش بیسابقه‌ی ملت به سوى تعالى و ترقى است. دوران شور انقلابى و شعور سیاسى و حرکت براى حفظ کشور و سازندگى آن است. دوران سربلندىِ ایران در عرصه‌ی جهان و تأثیرگذارى بر حوادثِ بین‌المللى است. دوران آغاز راهى نو در تاریخ کشور ما است. با ادامه‌ی آن، ایران اسلامى به تعالى مادّى و معنوى دست خواهد یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید