رونمایی از «روانشناسی خودمانی» در قوچان
۱۳۹۹-۱۰-۲۴
رونمایی از «روانشناسی خودمانی» در قوچان
هفتادوهشتمین نشست ادبی شمس با رونمایی از کتاب «روان‌شناسی خودمانی» اثر داود اخلاقی‌راد در مجتمع فرهنگي و كتابخانه امام‌رضا(ع) قوچان برگزار شد.

 

به گزارش گنجینۀ رضوی، رئيس اداره مجتمع فرهنگي و كتابخانه امام رضا(ع)، از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در قوچان با اعلام خبر رونمایی از کتاب «روانشناسی خودمانی» در هفتادوهشتمین جلسه از سلسله نشست‌های ادبی شمس، گفت: این مراسم با حضور نویسندۀ اثر و همچنین عباس رضا‌زاده‌مقدم، سرپرست فرمانداری شهرستان قوچان، رئیس ادارۀ آموزش و پرورش قوچان، رئیس ادارۀ تربیت بدنی قوچان و جمعی از اهالی قلم برگزار شد.

بهرام هراتی با بیان اینکه این برنامه در قالب هفتادوهشتمین نشست ادبی شمس سازمان کتابخانه‌های آستان قدس، به صورت مشترك بين مجتمع فرهنگي و كتابخانه امام‌رضا(ع) قوچان و خانه مهر و اميد، از سازمان‌هاي مردم‌نهاد قوچان برگزار شد، اظهار داشت: داود اخلاقی‌راد، نویسندۀ کتاب «روان‌شناسی خودمانی» از اعضای کتابخانه امام رضا(ع)، از نویسندگان شهرستان و دبیر آموزش و پرورش قوچان است.

اخلاقی‌راد، نویسندۀ این اثر و کارشناس ارشد مشاوره نیز در ارتباط با کتاب خود تصریح کرد: «روانشناسی خودمانی» در ادامۀ کتاب «جامعه‌شناسی خودمانی» مرحوم حسن نراقی نوشته شده است. وی افزود: حسن نراقی که به تازگی درگذشت، از نگاه جامعه‌شناسی باورهای غیرمنطقی ایرانیان را بررسی کرده است و من در این کتاب از نگاه روانشناسی به این موضوع پرداخته‌ام. این دبیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تألیف اثر چند سال زمان برده است، گفت: اولین بار است که این کار در کشور و بر اساس باورها و روحیات ایرانی‌ها نوشته شده است. وی با شاره به پرداختن به 42 باور غیر منطقی از نگاه روانشناسی، دین و ادبیات در اثر خود، هدف از تألیف این کتاب را توسعۀ فرهنگی در حوزۀ اندیشه و باور ذکر کرد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید