تقدیر از فعالان رسانه ای شهرستان درگز
۱۴۰۰-۰۵-۱۷
17 مرداد، روز خبرنگار
تقدیر از فعالان رسانه ای شهرستان درگز
مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) درگز با همکاری اداره املاک و اراضی رضوی به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار از فعالان رسانه ای این شهرستان تقدیر کردند.

مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) درگز با همکاری اداره املاک و اراضی رضوی به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار از فعالان رسانه ای  این شهرستان تقدیر کردند.

محمود انتظاری مسئول کتابخانه امام رضا (ع) شهرستان درگز در این خصوص گفت: امسال با توجه به همكاري شايسته خبرگزاري هاي شهرستان در بارگذاري فايلهاي مناسبتي و معرفي كتب تهيه شده توسط همكاران مجتمع در كانالهاي شهرستان، برآن شديم تا تقديري كوچك از خبرنگاران عزيز شهرستان به انجام رسد. با همکاری رئيس اداره املاك و اراضي شهرستان درگز با تهيه لوح تقدير، قرآن و بسته هاي نبات و عطر، در مراسمي از اين بزرگواران تقدير شد.

در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد شهداي ديپلمات و شهيد محمود صارمي در حمله 17 مرداد 77 كنسولگري ايران در مزار شريف از نمايندگان پايگاه خبري سيماي درگز حاج آقاي مقصودي كه در انتخابات شوراي شهر هم به عنوان رئيس شورا برگزيده شدند، آقاي جواد محمودي نماينده پايگاه خبري شهروند خبرنگار، آقاي شير دل نماينده پايگاه خبري صداي درگز، آقاي مقدم نماينده پايگاه خبري درگز آنلاين( زرد)، آقاي مينائي نماينده پايگاه درگز خبر و آقاي شربتي نماينده درگز آنلاين(قرمز) در دفتر اداره املاك تقدير شد.

تقدیر از فعالان رسانه ای شهرستان درگز

در اين مراسم ضمن تشكر از همكاري بزرگواران و انعكاس اخبار مربوط به مجتمع فرهنگي و اداره املاك و توجه بيشتر مردم به كتاب و كتابخواني، بر توسعه همكاري ها با توجه به وضعيت كرونايي شهرستان و دوركاري همكاران مجتمع تاكيد شد و اميدواريم بتوانيم با افزايش اميد، روح همبستگي عمومي را توسعه دهيم و خبرنگاران بتوانند پل ارتباطي مطمئني بين مردم و مسئولين در جهت انعكاس اخبار صحيح باشند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید