تجهیز تیپ 177 ارتش به ایستگاه مطالعه کتاب
۱۴۰۱-۰۹-۰۸
از سوی کتابخانه امام رضا(ع) شهرستان تربت حیدریه صورت گرفت:
تجهیز تیپ 177 ارتش به ایستگاه مطالعه کتاب
تیپ 177 ارتش توسط کتابخانه امام رضا(ع) از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در شهرستان تربت حیدریه به ایستگاه مطالعه کتاب مجهز شد.

به گزارش گنجینه رضوی، سرهنگ اكرامي نيا فرمانده تيپ 177 ارتش در مراسم افتتاح این ایستگاه مطالعاتی، تاثیر مطالعه در توسعه و پیشرفت روز افزون جامعه را انکارناپذیر عنوان کرد.
وی تصریح کرد: توسعه و رشد همه جانبه جامعه را بدون در نظر گرفتن مطالعه و كتاب نميتوان مورد بحث و نظر قرار داد.
حامد جعفری؛ مسئول کتابخانه امام رضا(ع) در این شهرستان نیز به درخواست مطرح شده از سوی ارتش برای ایجاد ایستگاه مطالعه اشاره کرد که در بازدید از کتابخانه در هفته کتاب صورت گرفت.
وی افزود: در این ایستگاه 150 جلد کتاب قرار داده شده است که به صورت ماهانه با کتاب‌های جدید تعویض خواهد شد.
جعفری همچنین به تهیه کتاب‌های درخواستی از سوی مخاطبان در این ایستگاه مطالعاتی اشاره کرد و گفت: با همکاری سرگرد سیدی مسئول تبلیغات تیپ177 نیروهای فعال در عرصه مطالعه به عضویت رایگان این کتابخانه درخواهند آمد.
شایان ذکر است كتابخانه امام رضا(ع) شهرستان تربت حيدريه در سال 1393 افتتاح شد و در حال حاضر با 31 هزار منبع مطالعاتی، 6 هزار عضو، دارا بودن کتابخانه تخصصی کودک و 500 عضو 4 الی7 ساله در حال ارائه خدمات به کتاب دوستان و اهل مطالعه است.
این کتابخانه پیش از این نیز با توجه به درخواست‌های صورت گرفته، روستای اسفیوخ این شهرستان را به ایستگاه مطالعه مجهز کرده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید