برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت ولادت حضرت زینب در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی
۱۴۰۱-۰۹-۰۹
برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت ولادت حضرت زینب در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی
کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها با برپاییی نمایشگاهی از کتاب، نرم افزار و پوستر، روز ولادت قیله بنی هاشم را گرامی داشتند.

به گزارش گنجینه رضوی، معرفی هرچه بیشتر منابع موجود در این زمینه، عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، آشنایی بیشتر مراجعان با سیره و زندگانی این بانوی بزرگ دشت کربلا و منابع برگزیده مرتبط با آن و اهمیت نقش پرستاران در جامعه از جمله اهدافی است که از برگزاری این نمایشگاه‌ها دنبال می شود.  تنديس صبر، عقيله بني هاشم،  زينب زينت ديوان خلقت، حماسه عشق از جمله عناوینی است که بر نمایشگاه های برگزار شده در کتابخانه های آيت الله شيخ مجتبي قزويني، امام رضا(ع) شهرستان بيرجند حسينيه امام رضا(ع) و مسجد پيغمبر (ص) قرار داده شده است.
‎بانوي صبر برگزيده شعر معاصر مذهبي در ستايش حضرت زينب عليهاالسلام، تکرار حماسه علي (ع) در خطبه زينب (س)، سيماي حضرت زينب (س) در آيينه تاريخ‎، ‎پژوهشي پيرامون بارگاه حضرت زينب (ع)‎، عزيز برادر حضرت زينب (س)، زندگاني حضرت زينب ‎(س)، شريكه الحسين، انقلاب زينب كبري، آفتاب در حجاب، پرستاري شاهد محور، پرستاري كودكان نیز از جمله آثاری است که علاقه مندان می توانند در نمایشگاه های برگزار شده از آن دیدن کنند.
کتابخانه‌های وابسته در سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با برگزاری نمایشگاه‌های گوناگون در مسیر ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سطح آگاهی و بینش گروه‌های مختلف مردم جامعه و مخاطبان خود فعالیت می‌کند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید