مجموعه کاملی از کتاب‌های صوتی به نشر به کتابخانه گویای رضوی اهدا شد
۱۴۰۱-۰۹-۲۷
همراهی مراکز فرهنگی رضوی در توسعه منابع مطالعاتی روشندلان
مجموعه کاملی از کتاب‌های صوتی به نشر به کتابخانه گویای رضوی اهدا شد
مجموعه کاملی از کتاب‌های صوتی انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر) برای استفاده نابینایان و کم بینایان به کتابخانه گویای رضوی آستان قدس رضوی اهدا شد.

به گزارش گنجینه رضوی، علی وظیفه‌دان؛ مسئول امور کتابخانه گویای رضوی، فرهنگ رضوی و زندگی حضرت  امام رضا(ع) را محور برخی از کتاب‌های صوتی این مجموعه 31 عنوانی برشمرد که با همکاری مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی تولیدشده است.
وی، «راز آن بوی شگفت» به قلم فریبا کلهر با گویندگی سمانه هادی، «صبح روز عید» به قلم حمیدرضا شاه‌آبادی با گویندگی شهرام شکیبا، «باران دوشنبه» و «نشانه‌ها» به قلم سید عباس صحفی و ابراهیم حسن بیگی با گویندگی سید احمد هاشم‌آبادی، «ماه غریب من» به قلم مجید ملامحمدی با گویندگی سینا خدادادی ویژه کودک و نوجوانان را برخی از کتاب های صوتی خواند که با موضوع سیره و زندگانی امام رضا(ع) تولیدشده است.
وظیفه‌دان تصریح کرد: کتاب‌های «آبی‌ها» به قلم سعید تشکری با گویندگی محمد ملتجی، صادق سفید باغی، هاله صدیقیان، علی ضمیری، مهناز آسوده، «موقف» به قلم سعید تشکری با گویندگی محمد جهان پا، مصطفی جلالی، صبا صفا، رمان جذاب «دعبل و زلفا» به قلم مظفر سالاری با گویندگی حجت باغانی، مهناز آسوده، ابوالفضل اکبری، فاطمه حیدری نیز از جمله آثاری است که برای مخاطب بزرگسال گویاسازی شده است.
وظیفه دان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این کتابخانه به آدرس مشهد خیابان طبرسی ، چهارراه مجلسی مجلسی غربی(05132766444) و دریافت منابع تحصیلی و جزوات دانشجویی و گویاسازی آن، یاری‌گر جامعه روشندلان و نابینایان در پیمودن مراحل تحصیلی باشند.
شایان ذکر است کتابخانه گویای رضوی از طریق خرید، دریافت منابع اهدایی و مبادله با دیگر مراکز، کتاب‌های صوتی مورد نیاز مراجعان نابینا و کم بینا را فراهم می‌کند و تاکنون در این راستا بیش از سیزده هزار و پانصد عنوان کتاب صوتی برای استفاده اعضا در این مرکز گرداوی شده است.
نابینایان و کم بینایان سراسر کشور می‌توانند با عضویت در کتابخانه گویای رضوی به صورت رایگان از خدمات این کتابخانه بهره‌مند شوند.
گفتنی است کتاب‌های صوتی مورد نیاز اعضای کتابخانه گویای رضوی در مشهد با همکاری کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی و در خارج از مشهد از طریق پست در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید