5 شب جشن های دهه کرامت با 5 هزار مهمان در فرهنگسرای امام رضا(ع) سرخس
۱۴۰۲-۰۳-۰۱
5 شب جشن های دهه کرامت با 5 هزار مهمان در فرهنگسرای امام رضا(ع) سرخس
فرهنگسرا و کتابخانه امام رضا(ع) سرخس وابسته به کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، در ایام دهه کرامت با برگزاری 5 شب جشن و 5 هزار مهمان، میزبان عموم مردم این شهرستان شد.

به گزارش گنجینه رضوی، جواد صادقی‌فر رئیس این مجموعه فرهنگی وابسته به آستان قدس رضوی در این باره گفت: این فرهنگسرا با همکاری مديريت املاك و اراضي این شهرستان، رئيس هيات مديره منطقه ويژه اقتصادي و مديريت كشت و صنعت سرخس به برگزاری 2 شب جشن به مناسبت میلاد باسعادت کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و 3 شب جشن به مناسبت ولادت امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) اقدام کرده است.
وی عضویت رایگان در کتابخانه را از دیگر برنامه های فرهنگسرای رضوی برشمرد و افزود: طی مدت برگزاری این مراسم میزبان بیش از 5 هزار نفر خواهیم بود و شرکت کنندگان در کنار مولودی خوانی، سخنرانی، سرودخوانی و دیگر برنامه‌های شاد و مفرح تدارک دیده شده از 12 غرفه فرهنگی مختلف اعم از غرفه مشاوره، پاسخگویی به سئوالات شرعی، محصولات فرهنگی غرفه کودکان و ایستگاه صلواتی برپا شده در فرهنگسرا بهره‌مند خواند شد.
صادقی‌فر اضافه کرد: در فاصله برگزاری جشن‌های دهه کرامت، فرهنگسرای امام رضا(ع) طی هماهنگی‌های صورت گرفته با گروه‌های نمایش و سرود در پایگاه‌های مختلف شهری و روستایی به اجرای برنامه با محوریت امام رضا(ع) و سیره رضوی خواهند پرداخت.
وی، با اشاره به استقبال گسترده مردم شهرستان سرخس از برنامه‌های فرهنگسرا گفت: این برنامه‌ها از طریق کانال خبری شهرستان، بنرهای شهری و فضای مجازی برای عموم مردم این شهرستان اطلاع رسانی شده است.         
شایان ذکر است مجموعه فرهنگسرای امام رضا(ع) سرخس با بهره‌مندی از دو هزار و 600 مترمربع فضای فرهنگی، آموزشی و مطالعاتی و امکاناتی همچون تالار اجتماعات، کلاس های آموزشی، کتابخانه کودک و ... همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 7:15 تا 19:30 به اقشار مختلف این شهرستان خدمات‌رسانی می‌کند.

جشن دهه کرامت سرخسجشن دهه کرامت سرخس

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید