برگزاری نمایشگاه کتاب و ویژه برنامه‌های دهه کرامت در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی
۱۴۰۲-۰۳-۰۳
برگزاری نمایشگاه کتاب و ویژه برنامه‌های دهه کرامت در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی
کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها، با برگزاری نمایشگاه موضوعی کتاب، برگزاری مسابقات دانش آموزی و کودکانه و جشن‌های متنوع ایام دهه کرامت را گرامی داشتند.

به گزارش گنجینه رضوی، کرامت کریمان، آفتاب خراسان، عشق هشتم، با کریمان، نسیم رضوان، مشهد پاره‌ای از بهشت، نگین ایران، مهمان‌های آسمانی، از جمله عناوین نمایشگاه‌های برگزار شده در برخی از کتابخانه‌های آستان قدس رضوی است که در مشهد و شهرستان‌ها دایر شده است.
در این نمایشگاه‌ها که با هدف  آشنایی هرچه بیشتر مراجعان خصوصا نسل جوان با فرهنگ و معارف رضوی و بهره‌برداري از متون مرجع ديني در زندگي روزمره  با رويكرد و محورهاي سبك زندگي برگزار شده است آثاری چون دو سفر آسمانی، ازمدینه النبی تا ایران اسلامی، زندگانی شمس‌الهدی حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام)، امام علی بن موسی الرضا منادی توحید و امامت، زندگی و شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، مناظرات امام رضا(ع) با علماي اديان مختلف در معرض بازدید عموم قرار گرفته است.
کتابخانه‌های امام رضا(ع) در شهرستان‌های تربت حیدریه، سرخس و قوچان نیز با برگزاری جشن‌های خانوادگی و مسابقات نقاشی کودکان ایامی شاد همراه با آموزش‌های فرهنگی را برای مخاطبان خود ایجاد کردند.

مجتمع فرهنگی امام خمینی رهنمایشگاه حدیث

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید