dll
۱۳۹۶-۰۷-۲۹
برطرف کردن مشکل پاک شدن فایل DLL
فایل های DLL یکی از مهم ترین فایل ها در کامپیوتر میباشند که نرم افزار ها برای اجرا شدن یه آنها احتیاج دارند.
 
همانطور که میدانید فایل های DLL یکی از مهم ترین فایل ها در کامپیوتر میباشند که نرم افزار ها برای اجرا شدن به آنها احتیاج دارند. اما گاهی اوقات پیش می آید که این فایل های DLL به دلایل مختلف از سیستم پاک میشوند و در اجرای نرم افزار ها اختلال ایجاد میکنند. امروز بنده قصد دارم نرم افزاری را به شما معرفی کنم که به وسیله آن میتوانید فایل های DLL پاک شده از سیستم را جست جو کنید و آنها را دانلود کنید همچنین میتوانید فایل های DLL خراب را به وسیله این نرم افزار تعمیر کنید. کار دیگر این نرم افزار پاک کردن و تهیه نسخه پشتیبان از ریجستری ویندوز میباشد. پس تا آخر با ما همراه باشید .

1.ابتدا نرم افزار را از سایت http://www.p30world.com/7206/portable-dll-filescom-fixer/ دانلود کرده  و بر روی سیستم خود نصب کنید.پس از نصب و باز کردن این نرم افزار با محیطی مانند تصویر زیر روبه رو میشوید.

 
Description: برطرف کردن مشکل پاک شدن فایل DLL  1

2.
در این قسمت شما میتوانید با کلیک بر روی گزینه start scannig now عیب های سیستم و ریجستری خود را پیدا کرده و آنها را رفع کنید.


 
Description: برطرف کردن مشکل پاک شدن فایل DLL  2
 
3. با انجام این کار نرم افزار شروع به اسکن کردن سیستم میکند و عیب های سیستم را پیدا میکند پس از اتمام این کار شما میتوانید با کلیک بر روی گزینه fix error این عیب ها را رفع کنید.

 
Description: برطرف کردن مشکل پاک شدن فایل DLL  3


 
4. حالا فرض کنید که یکی از فایل های DLL ویندوز شما پاک شده است و نیاز به دریافت آن دارید برای این کار از سر برگ های موجود در این نرم افزار به سربرگ install DLL file مراجعه کنید و اسم فایل DLL مورد نظر خود را در کادری که در تصویر زیر مشخص شده است بنویسید و سپس بر روی گزینه  search DLL file.com کلیک کنید.

 
Description: برطرف کردن مشکل پاک شدن فایل DLL  5
 
5. پس از انجام این کار فایل DLL مورد نظر را از گزینه های نمایش داده شده پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید.

 
Description: برطرف کردن مشکل پاک شدن فایل DLL  6
 
6. پس از انجام این کار بر روی گزینه install recommended کلیک کنید تا فایل DLL مورد نظر دریافت و نصب شود .

 
Description: برطرف کردن مشکل پاک شدن فایل DLL  7
 
7. همانطور که در بالا اشاره کردم به وسیله این نرم افزار شما میتوانید از ریجستری خود نسخه پشتیبان تهیه کنید برای انجام این کار از سربرگ های موجود به سربرگ backup registry مراجعه کنید و بر روی گزینه take full registry backup کلیک کنید .

 
Description: برطرف کردن مشکل پاک شدن فایل DLL  8
 
8. پس از انجام این کار نسخه پشتیبان تهیه شده در پایین صفحه قابل مشاهده است.

 
Description: برطرف کردن مشکل پاک شدن فایل DLL  9


http://www.learning.asarayan.com



 

 


 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید