آپلود آفیس
۱۳۹۶-۰۶-۲۰
غيرفعال سازي مركز آپلود آفيس
مركز آپلود آفيس (Microsoft Office Upload Center) وظيفه هماهنگ سازي اطلاعات ميان سرور و رايانه كاربران را به عهده دارد.

چنانچه مجموعه نرم افزاري مايكروسافت آفيس (Word ،Excel و Power Point) را روي رايانه ويندوزي خود نصب كرده باشيد ، مطمئنا آيكون نارنجي رنگ كوچكي را كنار ساعت ويندوز مشاهده خواهيد كرد.

اين آيكون به مركز آپلود آفيس (Microsoft Office Upload Center) مربوط است و وظيفه هماهنگ سازي اطلاعات ميان سرور و رايانه كاربران را به عهده دارد. از آنجا كه بسياري از كاربران خانگي و حتي كاربران سازماني از مجموعه آفيس به صورت لوكال استفاده مي كنند و از قابليت هاي ذخيره سازي روي سرورها و دسترسي مستقيم به فايل ها از سرور استفاده نمي كنند، آيكون مركز آپلود آفيس مي تواند گزينه مزاحمي در ويندوز به شمار برود. همچنين فعال بودن اين قابليت منابع سيستمي رايانه شما را به خود اختصاص داده و موجب هدر رفتن مقداري از اين منابع مي شود.
 
چنانچه شما نيز جزو كاربراني هستيد كه از مركز آپلود آفيس هيچ گونه استفاده اي نداريد و مي خواهيد منابع اشغال شده از سوي اين قابليت را آزاد كنيد، از ترفند زير كمك بگيريد:
 
1ـ كليدهاي Win+R را فشار داده، در كادر مورد نظر عبارت taskschd.msc را وارد كرده و كليد اينتر را فشار دهيد. (مي توانيد در كادر جستجو در منوي استارت نيز اين عبارت را وارد كنيد)
 
2ـ در ستون سمت چپ منوي باز شده از پنجره به نمايش درآمده روي گزينه Task Scheduler Library كليك كرده و از ستون مياني، گزينه اي را كه نامي مشابه با Microsoft Office 15 Sync Maintenance دارد انتخاب كنيد. (براي كسب اطمينان از انتخاب گزينه صحيح مي توانيد روي آن دو بار كليك كرده و پس از مراجعه به تب Actions بررسي كنيد كه فايلي با نام MsoSync.exe در كادر مورد نظر براي اجرا مشخص شده باشد)
 
3ـ پس از انتخاب گزينه مورد نظر، از ستون سمت راست روي گزينه Disable كليك كنيد.
 
4ـ رايانه خود را يك بار ري استارت كنيد تا تغييرات اعمال شده و آيكون نارنجي رنگ مركز آپلود آفيس نيز از كنار ساعت ويندوز حذف شود.
منبع:jamejamonline.ir


 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید