۱۳۹۳-۰۷-۰۱
جلوگیری از به سرقت رفتن پسوردها توسط Real Password Protector 2005
دریانیوز : اولین مرکز امنیت نرم‌افزار در ایران و ارائه دهنده کاملترین مجموعه ابزارهای امنیتی جهت محافظت از نرم‌افزارهای شما (جهت برنامه‌های مالتی مدیا، VCD و …) برای محافظت از به سرقت نرفتن اطلاعات شخصی خود چه می کنید؟ Anti-Virus ها و Anti-Trojan و Anti-Spyware ها اولین انتخابی میباشد که هر کاربر به سراغ آن »
دریانیوز : اولین مرکز امنیت نرم‌افزار در ایران و ارائه دهنده کاملترین مجموعه ابزارهای امنیتی جهت محافظت از نرم‌افزارهای شما (جهت برنامه‌های مالتی مدیا، VCD و …)
برای محافظت از به سرقت نرفتن اطلاعات شخصی خود چه می کنید؟ Anti-Virus ها و Anti-Trojan و Anti-Spyware ها اولین انتخابی میباشد که هر کاربر به سراغ آن می رود . ولی یک تروجان و و جاسوسی که به تازگی نوشته شده باشد , توسط این گونه نرم افزار ها به سختی شناسایی و یا اصلا شناسایی نمی شود .
Real Password Protector 2005 نرم افزاری قدرتمند از شرکت Nice-Soft , یک روش جدید را برای جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات و محافظت از آنها را پیشنهاد می نماید ! این نرم افزار بر خلاف نرم افزار های مشابه که به دنبال ویروس و یا جاسوس می گردند , چنین کاری نمی کند و برایش فرقی ندارد جاسوس در سیستم باشد یا نباشد , خودش از عملکرد به سرقت رفتن پسورد ها جلوگیری می نماید . این نرم افزار هنگامی که یک Keylogger و یا Trojan قصد تلاش برای یافتن پسورد را دارند , با عملشان مقابله نمودن و از پسورد ما همانند یک نگهبان قدرتمند محافظت می نماید ! حتی جدید ترین ویروس ها , ‏Trojan ها و Spyware ها با این روش کاری از پیش نخواهند برد .
این نرم افزار با ویندوزهای NT/2000/XP/2003 سازگاری کامل دارد!
حجم ۶۹۰ کیلوبایت
Download:
http://www.nice-soft.com/product/passwordprotector/download/setup.exe

Crack:
http://www.crackdb.com/get_38497_Real.Password.Protector.2005.v2.0.0404-BRD_crack.html
کرک را در پوشه ی نصب شده کپی کنید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید