بستن برنامه
۱۳۹۶-۰۷-۰۵
ترفند بستن برنامه اي كه به هيچ وجه Close نمي شود
در ادامه راه حلي ساده اي به شما آموزش ميدهم كه به راحتي سنگين ترين برنامه را مي توانيد Close يا ببنديد .

Not Responding يكي از پيغام هاي خطايي مي باشد كه در ويندوز زياد مشاهده مي شود و كاربران معمولا براي رفع آن ويندوز را ريست مي كنند . تا به حال با نرم افزار حسابداري هلو كار كرده ايد ؟ برنامه اي كه هر چند دقيقه يكبار ارور تاريخ ، كاربر ديگري در حال استفاده است ، قفل شدن پنجره هاي در حال كار و از اين قبيل هشدارها به كابر نمايش ميدهد و وقتي بر روي علامت ضربدر نرم افزار كليك مي كنيد كه Close شود هيچ اتفاق خاصي نمي افتد . از اين قبيل برنامه ها كم نيستند و جز تلف كردن وقت چيزي براي كاربر به همراه ندارند .براي بستن نرم افزارهاي اين چنيني كليدهاي Ctrl+F4 يا كليدهاي تركيبي Ctrl + Alt + Del به صورت پيش فرض جوابگو نيستند . در ادامه راه حلي ساده اي به شما آموزش ميدهم كه به راحتي سنگين ترين برنامه را مي توانيد Close يا ببنديد . 
1. بر روي نوار وظيفه كليك راست كرده و گزينه Start Task Manager را انتخاب كنيد . 
 
 

2. در سربرگ Application صفحه باز شده بر روي برنامه اي كه بسته نمي شود كليك راست كرده و گزينه Go To Process را انتخاب كنيد . دقت داشته باشيد كه برنامه هايي كه ارور Not Responding ميدهند با End Task ويزارد Application بسته نمي شوند . 
 
 

3. بعد از انتخاب گزينه Go To Process برنامه اي كه بسته نمي شود به حالت انتخاب در مي آيد . مي توانيد مشاهده كنيد كه چه مقدار از حافظه رم و پردازنده را اشغال كرده است . كافيست براي بستن برنامه از كليد End Process كليك كنيد تا ميزان حافظه اي كه اشغال كرده و باعث هنگ ويندوز شده است آزاد شود و برنامه بسته شود . اين روش صد در صد برنامه را Close مي كند . 
 

http://www.learning.asarayan.com





 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید