کتابخانه امام رضا (ع) تربت حیدریه
۱۳۹۳-۰۴-۳۰
کتابخانه امام رضا (ع) تربت حیدریه
در راستای تحقق چشم انداز بیست ساله آستان قدس رضوی، پنجاه و دومین کتابخانه این آستان مقدس در فضایی به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع و زیر بناییِ حدود ۸۳۰ متر مربع در سال ۱۳۹۳ افتتاح و در اختیار دوستداران کتاب و کتابخوانی قرار گرفت.

تاریخچه و موقعیت جغرافیایی:
در راستای تحقق چشم انداز بیست ساله آستان قدس رضوی، پنجاه و دومین کتابخانه این آستان مقدس در فضایی به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع و زیر بناییِ حدود ۸۳۰ متر مربع در سال ۱۳۹۳ با حضور قائم مقام تولیت عظمای آستان قدس رضوی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از فرهیختگان شهرستان تربت حیدریه در قسمتی از پارک مینو واقع در شهرک ولیعصر(عج) افتتاح و در اختیار دوستداران کتاب و کتابخوانی قرار گرفت.

منابع موجود در کتابخانه :
این کتابخانه دارای 25000 نسخه کتاب چاپی، 800 نسخه کتاب کودک، 250000 عنوان کتاب الکترونیکی، 2000 منبع دیداری و شنیداری و تعدای نشریه ادواری و 7000 نفر عضو می باشد.

بخشهای مختلف کتابخانه:
این کتابخانه دارای بخشهای مختلف از جمله تالار مطالعه قفسه باز، کتابخانه الکترونیک، ایستگاه کودک و واحد امانت کتاب و منابع دیداری و شنیداری در دو طبقه مجزا ویژه آقایان و بانوان می باشد.

ایستگاه کودک کتابخانه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در تاریخ 24 آبان 97 جهت تسهیل استفاده ارباب رجوعان برای استفاده کودکان 3 تا 7 سال راه اندازی شده است، عضویت این بخش رایگان می باشد.
 
اتاق مطالعه انفرادی VIP در واحد خواهران به مناسبت دهه کرامت در سال 1399 افتتاح شد و آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد.

ساعات کار کتابخانه:
این کتابخانه همه روزه بجز ایام تعطیل در خدمت اعضاء و مراجعان می باشد.
ساعت کار: از 7/15 تا 18/45


نشانی: تربت حیدریه، شهرک ولی عصر(عج)، بلوار دکتر چمران، جنب بوستان مینو
تلفن و فاکس : 52290335-051

 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید