مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) قوچان
۱۳۹۳-۰۴-۳۰
مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) قوچان
مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) قوچان در سال ۱۳۸۹ با حضور مدیران فرهنگی آستان قدس رضوی و شهرستان قوچان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

تاریخچه و موقعیت:
این مجتمع فرهنگی و کتابخانه، در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و زیر بنای ۴ هزار و سیصد متر مربع، در چهار طبقه در سال ۱۳۸۹ با حضور مدیران فرهنگی آستان قدس رضوی و شهرستان قوچان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

منابع موجود در کتابخانه و تعداد اعضاء:
این کتابخانه 47500 نسخه کتاب چاپی، 5200 عنوان لوح فشرده و 29 عنوان نشریه ادواری را فراهم آوری و در اختیار مراجعان و اعضای خود قرار داده است. در حال حاضر تعداد اعضای این کتابخانه 18000 نفر است.

بخشهای مختلف مجتمع فرهنگی و کتابخانه:
این مجتمع فرهنگی و کتابخانه دارای بخشهای مختلفی ویژه آقایان و بانوان می باشد که از آن جمله تالار مطالعه قفسه باز و امانت کتاب، تالار مرجع و محققان، تالار مطالعه آزاد، تالار مطبوعات، تالار منابع دیداری و شنیداری، کتابخانه کودک، مهدالرضا(ع)، کلاسهای آموزشی، سالن اجتماعات، نمایشگاه، مرکز مطالعات تاریخ شمال خراسان، فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به نشر، دفتر کانون مرکزی خادمیاران، اتاق مثبت کتاب و … می باشد.

ساعات کار کتابخانه:
این مجتمع فرهنگی و کتابخانه همه روزه بجز ایام تعطیل از ۷/۱۵ الی ۱۹ در خدمت سطوح مختلف علمی از پیش دبستانی تا سطوح عالی دانشگاه می باشد.

نشانی: قوچان: بولوار مصلی، جنب سازمان تامین اجتماعی.
تلفن و فاکس: 47234700-051
 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید