کتابخانه شهید آیت الله مدرس (ره) کاشمر
۱۳۹۳-۰۴-۳۰
کتابخانه شهید آیت الله مدرس (ره) کاشمر
کتابخانه شهید آیت الله مدرس (ره) در جوار زیارتگاه عالم مجاهد حضرت آیت الله مدرس (ره) در سال 1375 با حضور تولیت عظمای آستان قدس رضوی گشایش یافت.

تاریخچه و موقعیت جغرافیایی:
این کتابخانه در جوار زیارتگاه عالم مجاهد حضرت آیت الله مدرس (ره) با مساحتی حدود 825 مترمربع در سه طبقه همزمان با سالگرد شهادت آیت ا… مدرس (ره) در سال 1375 با حضور تولیت عظمای آستان قدس رضوی گشایش یافت و خدمت رسانی خود را به جویندگان علم و دانش آغاز نمود. 
مدیریت این کتابخانه با موسسه آستانه مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و آرامگاه شهید آیت ا… مدرس (ره) که یکی از موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی است واگذار گردیده است.

منابع موجود در کتابخانه و تعداد اعضاء:
این کتابخانه حدود 85000 نسخه کتاب چاپی، حدود 11000 منبع دیداری و شنیداری و بیش از 8 عنوان نشریه ادواری می باشد. در حال حاضر تعداد اعضای فعال این کتابخانه 34000 نفر است.

بخشهای مختلف کتابخانه:
این کتابخانه دارای بخش های مختلف از جمله تالار مطالعه قفسه باز، بخش امانت منابع چاپی، بخش محققان، بخش سمعی و بصری و بخش مطبوعات ویژه آقایان و بانوان و همچنین واحد مشاوره تحصیلی می باشد.

ساعات کار کتابخانه:
این کتابخانه همه روزه بجز ایام تعطیل از 15/7 الی 30/19 در خدمت دوستداران دانش، اساتید و دانشجویان دانشگاهها و حوزه ها علمیه است.

نشانی:
کاشمر، جنب آرامگاه شهید آیت الله مدرس (ره) 
تلفن: 14 تا 55245611-051
فاکس: 55245610-051

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید