کتابخانه و حسینیه امام رضا (ع)
۱۳۹۴-۱۱-۱۷
کتابخانه و حسینیه امام رضا (ع)
کتابخانه و حسینیه امام رضا (ع) در سال 1379 همزمان با ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با هدف تقویت اصول و مبانی دینی و اعتقادی جوانان و ترویج معارف اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) توسط تولیت عظمای آستان قدس رضوی وقف این نهاد مقدس گردید.

تاریخچه و موقعیت 
این کتابخانه در 20 آبان ماه سال 1379 همزمان با ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با هدف تقویت اصول و مبانی دینی و اعتقادی جوانان و ترویج معارف اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) توسط تولیت فقید آستان قدس رضوی حضرت آیه الله واعظ  طبسی رحمه الله علیه وقف این آستان مقدس  گردید.

منابع موجود در کتابخانه و تعداد اعضاء:
این کتابخانه بیش از 35000 نسخه کتاب چاپی و 6000 منبع دیداری و شنیداری و تعدادی نشریه ادواری را در اختیار مراجعان و اعضای خود قرار داده است. در حال حاضر تعداد اعضای این کتابخانه بیش از 13000 نفر است.

بخش های مختلف کتابخانه:
این کتابخانه دارای بخشهای مختلف از جمله مخزن، تالار مطالعه، تالار مطبوعات، تالار امانت منابع دیداری و شنیداری می باشد.

با توجه به اهمیت روز افزون اطلاع رسانی در فضای مجازی  کتابخانه حسینیه امام رضا علیه السلام درپیام رسان بله کانالی مختص کتابخانه حسینیه امام رضا علیه السلام به آدرس زیرایجاد کرده است:
https://web.bale.ai/#/im/g1916636727
در این کانال آخرین اخبار کتابخانه، و امکانات و تسهیلات جدید، تازه های کتاب، مخصوصا آشنایی وآگاهی بخشی از کتابهای منتشر شده در موضوع دفاع مقدس، سیره شهدای گرانقدر و بر گزاری نمایشگاههای مناسبتی ... اطلاع رسانی می شود.

ساعت کار کتابخانه:
این کتابخانه همه روزه بجز ایام تعطیل از 15/7 الی 30/13 ویژه بانوان و از 35/13 الی 19 ویژه آقایان می باشد.

نشانی: 
میدان شهداء، خیابان شهید هاشمی نژاد، هاشمی نژاد 12، کوچه ناظر
تلفن: 32218010-051

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید