کتابخانه حضرت سجاد (ع)
۱۳۹۴-۱۱-۱۷
کتابخانه حضرت سجاد (ع)
کتابخانه حضرت سجاد (ع) در سال 1383 با درخواست و پیشنهاد هیات امنای مسجد و موافقت مدیران آستان قدس رضوی در مسجد حضرت سجاد (علیه السلام) افتتاح گردید

تاریخچه و موقعیت
این کتابخانه در بهمن ماه سال 1383 با درخواست و پیشنهاد هیات امنای مسجد و موافقت مدیران آستان قدس رضوی در مسجد حضرت سجاد (علیه السلام) در فضایی ‌با زير بناي 150متر مربع افتتاح گردید. این کتابخانه در ابتدا در دوشیفت جداگانه به آقایان و بانوان خدمات ارائه می نمود اما از سال 1384 خدمات خود را مختص آقایان نمود و تلاش شده است تا محیطی آرام و منابعی مناسب را در اختیار مراجعان قرار دهد.

منابع موجود در کتابخانه و تعداد اعضاء:
این کتابخانه بیش از 13000 نسخه کتاب چاپی، حدود 600 منبع دیداری و شنیداری و تعدادی نشریه ادواری را فراهم آوری و در اختیار مراجعان و اعضای خود قرار داده است در حال حاضر تعداد اعضای فعال این کتابخانه بیش از 7500 نفر است.

بخشهای مختلف کتابخانه:
این کتابخانه دارای بخشهای مختلف از جمله تالار مطالعه قفسه باز، واحد امانت منابع چاپی و منابع دیداری شنیداری، واحد مطبوعات و مرجع می باشد.

ساعات کار کتابخانه:
این کتابخانه همه روزه بجز ایام تعطیل از 7/15 الی 19 در خدمت علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است لازم به توضیح این کتابخانه فقط ویژه آقایان می باشد.

نشانی: 
بلوار سجاد، نبش سجاد 21، مسجد حضرت سجاد(ع) 
تلفن: 36097737-051 

 


 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید