مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) درگز
۱۳۹۳-۰۴-۳۰
مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) درگز
مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) درگز در سال ۱۳۸۹ با مجموعه ای از منابع چاپی و مواد دیداری و شنیداری افتتاح و در اختیار محققان و دانش پژوهان شهرستان درگز قرار گرفت.

تاریخچه و موقعیت:
این مجتمع فرهنگی و کتابخانه، در زمینی به مساحت ۱۰۶۴ متر مربع و زیر بنای ۱۸۵۰ متر مربع، در چهار طبقه در سال ۱۳۸۹ با مجموعه ای از منابع چاپی و مواد دیداری وشنیداری افتتاح و در اختیار محققان و دانش پژوهان شهرستان درگز قرار گرفت.

منابع موجود در کتابخانه و تعداد اعضاء:
این کتابخانه 34000 نسخه کتاب چاپی، 4000 منبع دیداری شنیداری و تعدادی نشریه ادواری را فراهم آوری و در اختیار مراجعان و اعضای خود قرار داده است در حال حاضر تعداد اعضای این کتابخانه 11300 نفر است.

بخشهای مختلف مجتمع فرهنگی و کتابخانه:
این مجتمع فرهنگی و کتابخانه دارای بخشهای مختلفی، ویژه آقایان و بانوان می باشد که از آن جمله تالار مطالعه قفسه باز، واحد امانت منابع چاپی و مواد دیداری و شنیداری، تالار محققان، تالار مرجع، تالار مطبوعات، تالار اینترنت، تالار مطالعه آزاد، کتابخانه الکترونیکی، کتابخانه کودک، کلاسهای آموزشی، سالن اجتماعات و … می باشد.

ساعات کار کتابخانه:
این مجتمع فرهنگی و کتابخانه همه روزه بجز ایام تعطیل از ۷/۱۵ الی ۱۹ در خدمت دوستداران کتاب و کتابخوانی و همچنین اهالی هنر می باشد.

نشانی: درگز: خیابان امام خمینی (ره)، نبش امام خمینی ۲۷٫
تلفن و فاکس: 46231117-051
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید