۱۳۹۴-۱۱-۱۸
کتـابـخانه مجازی ایران
کتـابـخانه مجازی ایران
کتـابـخانه مجازی ایران فعـالیت خود را از شهریور ۱۳۸۵در عـرصـه ایـنـترنــت آغـاز نموده است. این سایت، حدود ۷۰۰۰ کتاب الکترونیکی در ۴۵ مـوضـوع مختـلف دارد که هرروزه به شمار آنها افزوده می شود این سایت را می توان یکی از بهترین کتابخانه های مجازی سازمان یافته ایران دانست که بصورت مستقل و شخصی اداره می شـود. اکثر منابع این سایت فقط در محیط اینترنت و بصورت الکترونیکی اشاعه یافته اندو حتی الامکان منابع و ناشرین انها در سایت معرفی شده اند. تنوع منابع در این سایت به گونه ای است که کاربر با هر سطحی از دانش و تفکر خود می تواند از بخش اعظمی از منابع بهره گیرد.در معرفی سایت آمده است که تعداد بسیاری از کتابهای این کتابخانه بـدلیل تجـدید چـاپ نشدن در بازار کتاب بسیار نایـاب میباشنـد و بیـش از سـی سـال است که از چـاپ آخـرین نسـخه آنـها گـذشـته اسـت. همچنین تمام کتابها بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران و رعایت کامل قانون کپی رایت داخلی، در سـایت نشر می شـونـد.
اهداف
  • غنی کـردن محتوای فـارسـی
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی
  • اشاعه اطلاعات عمومی و تخصصی در قالب منابع الکترونیکی
  • کمک به دسترسی کاربر به کتب نایاب
بخش های سایت
ارسال کتاب:در این قسمت فرم معرفی کتاب با امکان آپلود توسط کاربر، برای غنی سازی کتابخانه در دسترس می باشد که فیلدهای ستاره دار الزاما باید تکمیل شوند.
ارسال مقاله:در این قسمت امکان ارسال مقاله با ذکر مشخصات و منابع توسط کاربر ، جهت غنی سازی اطلاعات در کتابخانه مجازی میسر می باشد.
معرفی به دوستان:در این بخش کاربر با معرفی دوستان خود و مشخصات و پست الکترونیکی انها ، در معرفی سایت به کاربران بیشتر ایفای نقش می نماید.
آمار:در این بخش آمار بازدیدکنندگان از سایت به نمایش گذاشته میشود.
دانلود نرم افزار: در این بخش امکان دانلود نرم افزارهای موجود برای کاربر میسر می باشد.
در این سایت قسمتی متعلق به اخبار سایت، و بخشی با عنوان فروشگاه برای فروش پاره ای محصولات و نیز قسمتی با عنوان تبلیغات جهت تبلیغات، معرفی شرکتها، محصولات آنها و همچنین معرفی و تبلیغ سایتهای اینترنتی موجود است.
 
آدرس سایت:  http://www.irpdf.com
تصویری از صفحه اول سایت را در ذیل مشاهده می فرمایید.
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید