۱۳۹۴-۱۱-۱۸
مرجع آموزش زبان ایرانیان
مرجع آموزش زبان ایرانیان
جامع ترین وب سایت آموزش زبان در ایران است که سعی در آموزش زبان های زنده دنیا ، به طرق گوناگون دارد. این وب سایت تدابیر خاص و مفیدی برای درک بهتر زبان بیگانه اندیشیده است بطوریکه کاربران به مثابه شرکت در کلاس های آموزش حضوری، به زبان دلخواه تسلط کافی می یابند و مهارت های شنیداری، گفتاری، خواندن و نگارش و حتی لهجه زبان مطلوب خود را تقویت می نمایند .
اهداف
بنظر می رسد هدف طراحان سایت به پاره ای از موارد ذیل معطوف باشد.
  • اهمیت بخشی به یادگیری زبان
  • ایجاد انگیزه برای یادگیری زبان دوم
  • آموزش زبان های مختلف دنیا با استفاده از تدابیر خاص
  • کمک به تقویت مهارت کاربران از جوانب مختلف نگارشی، خواندن، دیداریف گرامر و دستور زبان و …
  • فروش بسته های آموزشی زبان از طریق سایت( فروشگاه اینترنتی)
  • ایجاد امکانات تبادل نظر کاربران ( چت روم)
  • بهره مندی از اطلاعات اساتید در حوزه زبان های مورد نظر
بخش های مختلف سایت
  • مرکز اموزش آنلاین:
در این بخش از سایت، آموزش آنلاین زبان های زنده دنیا با تلفظ و ترجمه فارسی آنها صورت می گیرد  ، بطوریکه لیستی از کشورهایی که زبان انها آموزش داده میشود بهمراه پرچم آنها نمایش داده میشود و در مقابل عبارات فایل پی دی اف، فایل صوتی، دیکشنری تصویری درج شده است که کاربر نوع اموزش را با کلیک بر روی این عبارات تعیین می کند. کاربر برای دسترسی به بخش آموزش آنلاین زبان مورد نظر ، باید بر روی نام و یا پرچم کشور کلیک کند.پس از کلیک بر روی زبان دلخواه پنجره ای پیش روی کاربر باز میشود که در ان فهرستی از عبارات مورد نظر زبان آموز موجود است که عبارتند از لیستی از موضوعات، اماکن و افعال، که پس از انتخاب کاربر ، صفحه ای از مکالمات ، در خصوص موضوع انتخابی باز میگردد.که نوشتار فارسی و زبان بیگانه دلخواه بهمراه آیکن صوتی ( برای تلفظ دقیق) را در بر دارد.
  • دیکشنری تصویری:
بخش دیکشنری تصویری از جمله خدمات نوین و بسیار اثربخشی است که بر روی سایت مرجع زبان ایرانیان قابل دسترسی می باشد. در این بخش، لغات ضروری زبان ها، در قالب یک دیکشنری تصویری آنلاین بر روی سایت قرار گرفته است که قابلیت ترجمه فارسی و تلفظ صوتی لغات را نیز دارا می باشد. این دیشکنری تصویری آنلاین بیش از ۲۰۰۰ لغت را در ۴۲ دسته بندی مختلف آموزش می دهد. کاربر می تواند  زبان مورد نظر خود را انتخاب نماید، لغات به همراه ترجمه فارسی و تصاویر را مشاهده نموده و با کلیک بر روی آیکون مربوطه، تلفظ صوتی آن را بشنود. در طراحی این دیکشنری آنلاین سعی شده تا بارگذاری تصاویر و فایل های صوتی تا حد امکان سریع بوده و بیشترین کارایی لازم را برای زبان آموز داشته باشد. کاربر در هر زمان می تواند به سایت متصل شده و با استفاده از کامپیوتر، تبلت و یا تلفن همراه خود، لغات را مرور نماید.
در حال حاضر ۲۲ دیکشنری تصویری زبان انگلیسی و فرانسه، آلمانی و اسپانیایی و دیگر زبان ها بر روی سایت قرار گرفته است.
 
  • دروس آموزشی روزانه:
بخش جملات و اصطلاحات روزمره زبان انگلیسی یکی از خدمات رایگان دیگر مرجع آموزش زبان ایرانیان است که به ارائه مهمترین لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی در قالب جملات کاربردی می پردازد. این بخش که در قالب دروس آموزشی دو زبانه فارسی- انگلیسی، مباحث اساسی و مورد نیاز زبان آموزان را ارائه می کند، پس از شروع با استقبال بسیار زیادی همراه بود و تا کنون ۹۰ درس از این دروس بر روی سایت قرار گرفته است.  در بخش جملات روزمره زبان انگلیسی، زبان آموز خود را در موقعیت و مکان های متنوعی در نظر می گیرد و سعی در ساخت جمله می کند. روش یادگیری و تمرین، به این صورت است که زبان آموز ابتدا جملات فارسی مرتبط با موضوع را می خواند، سپس باید سعی کند تا جمله انگلیسی مورد نظر را در ذهن خود شکل دهد و پس از آن جمله ساخته شده را با جمله ای که در متن آمده مقایسه خواهد نمود. فرآیند یادگیری را از فارسی به انگلیسی تمرین کنید و جملات را صرفا از انگلیسی به فارسی ترجمه نکنید، شما باید جملات را خود بسازید تا بتوانید سریع تر مکالمه کنید. این روش سبب می شود تا زبان آموز علاوه بر افزایش دایره لغات زبان انگلیسی، مهارت لازم در زمینه ساخت جمله و مکالمه زبان انگلیسی را کسب نماید. از آنجا که تمامی این جملات از ضروری ترین و کاربردی ترین مباحث روزمره انگلیسی است، پیشنهاد می شود هر یک از دروس چندین بار تکرار شوند تا جایی که جملات به سرعت در ذهن نقش گیرد.
  • بسته های اموزشی زبان
که شامل لیستی از بسته های اموزشی است که در قالب بسته های جامع زبانهای مختلف قابل مشاهده است که پس از کلیک بر روی هر کدام از آنها امکانات و قابلیت های پکیج آموزشی و روش خرید اینترنتی محصول مشهود بوده و راهنمایی میگردد.همچنین بخش راهنما و پیگیری خرید ، در این خصوص کمک دهنده می باشد.
  • همکاری با ما
در این بخش فرم ثبت نامی با عنوان دعوت به همکاری برای تکمیل کردن توسط اساتید مجرب زبان، در صورت تمایل همکاری با سایت طراحی شده است.
این سایت دارای فیلم های مستند، داستانی، و کتب کمکی در خصوص ارتقای سطح زبان دوم کاربران می باشد همچنین با ایجاد چت روم، امکان تبادل نظر بین کاربران را فراهم آورده است.
 
http://www.irlanguage.com آدرس سایت:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید