۱۳۹۸-۰۳-۲۲
«راهنمای فرزندپروری در عصر دیجیتال» منتشر شد
«راهنمای فرزندپروری در عصر دیجیتال» منتشر شد
علی‌محمد رجبی که تجربیات مختلفی در زمینه فرزندپروری و سواد رسانه‌ای دارد کتابی با عنوان «راهنمای فرزندپروری در عصر دیجیتال» را منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «راهنمای فرزندپروری در عصر دیجیتال» به همت مؤسسه مسیر رسانه منتشر شد.

این کتاب براساس تجربیات علی‌محمد رجبی در مدیریت پایگاه اینترنتی «خانواده و اینترنت» و تعامل با والدین و نوجوانان در کارگاه‌های آموزشی تألیف و گردآوری شده است.

رجبی در این کتاب سعی کرده است با زبانی ساده و کاربردی و با استفاده از محتوای چند‌رسانه‌ای، مهمترین خطرات پیش روی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی را به والدین معرفی کند و متناسب با هر موضوع راهکارهای پیشگیری و کنترل دامنه آسیب را آموزش دهد.

در کتاب حاضر با موضوعاتی مانند اعتیاد اینترنتی، بازی‌های رایانه‌ای، دوستی‌های اینترنتی، رفتارهای بیمارگونه در شبکه‌های اجتماعی، رابطه فضای مجازی و اعتیاد به مواد مخدر، سواد رسانه‌ای، شیوه‌های آشنایی کودکان با سواد رسانه‌ای، مخاطرات فضای مجازی برای امنیت و حریم خصوصی کودکان و نوجوانان و راهکارهای پیشگیری و کنترل آن‌ها آشنا خواهید شد.

این کتاب که به قلم علی‌محمد رجبی معاون آموزش انجمن سواد رسانه‌‌ای ایران نگاشته شده، در ۱۸۰ صفحه و با قیمت ۲۸۰۰۰ تومان روانه بازار نشر شده است.

برای تهیه کتاب می‌توانید از طریق سامانه ارسال کتاب «کتاب‌رسان» به نشانی @ketabresan اقدام کنید.

منابع:
https://www.farsnews.com
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید