۱۳۹۸-۰۴-۲۳

پنل‌های تخصصی جشنوارۀ کتاب سال رضوی با نقد آثار برتر

پنل تخصصی جشنوارۀ بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی با نقد و بررسی ترجمۀ سواحیلی کتاب «سبک زندگی؛ منشور زندگی از منظر امام‌رضا(ع)» برگزار شد.

به گزارش گنجینۀ رضوی، سومین نشست تخصصی نقد آثار برتر جشنوارۀ کتاب سال رضوی با نقد و بررسی کتاب «سبک زندگی؛ منشور زندگی از منظر امام‌رضا(ع)» در محل معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی و به زبان عربی برگزار شد. این کتاب، اثر برگزیدۀ یازدهمین جشنوارۀ برتر کتاب سال رضوی در محور ترجمه از سالوم بندیرا به زبان سواحیلی است. این نشست تخصصی با همکاری مشترک سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و ادارۀ زائران غیر ایرانی آستان قدس با حضور از طریق وبینار (در بستر وب) نویسنده برگزار شد و استاد الشیخ ملبح صالح به نقد این اثر پرداخت.

گفتنی است، پنل تخصصی دیگری به زبان اردو با نقد و بررسی همین کتاب که سید حیدر زیدی آن را به اردو ترجمه کرده است، دوشنبه ساعت 17 در همین محل برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، در دو نشست ابتدایی، کتاب‌های «شاهکارهای هنری در آستان قدس رضوی؛ کتیبه‌های صحن جدید» اثر مهدی صحراگرد و «الإمام الرئوف علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع)» اثر دکتر زینب محمدعیسی از بیروت، آثار برگزیدۀ یازدهمین و ششمین جشنوارۀ کتاب سال رضوی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید