۱۳۹۸-۱۰-۱۱

برايم حافظ بگير

کتاب «برایم حافظ بگیر» روایتی داستانی از زندگی فرمانده مدافع حرم شهید شعبان نصیری به کوشش زینب سوداچی است.
سردار حاج شعبان نصیری که از یادگارانِ هشت سال دفاع مقدس بود و سابقه حضور طولانی در «سوریه» به منظور دفاع از «حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها)» را در کارنامه خود داشت، در شبِ اول «رمضان‌المبارک» سال ۱۳۹۶، در جبهه عراق و طی عملیات آزادسازی موصل از اشغالِ مزدوران سعودی و پیروان اسلام آمریکایی بال در بال ملائک گشود.
در مصاحبه‌ای گفته بود: ((چرا شهدا رو آدم‎هایی بزرگ و دست نیافتنی معرفی می‌کنید. من که چیز غیر معمولی در آنها ندیدم. باور کنید اون‌ها آدم‌های معمولی‌ای بودن)). خودش هم همین‌طور بود. خیلی معمولی. حاج شعبان خیلی معمولی بود. آن که غیر عادی است ما هستیم نه شهدا!
کتاب خاطرات شعبان نصیری روایتی است داستانی از زندگی سراسر اخلاص و جهاد این فرمانده گمنام که با بیش از ۱۰۰ نفر از همرزمان و دوستان و نزدیکانش از جمله سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمان فرمانده سپاه قدس، ابومهدی المهندس (فرمانده حشدالشعبی عراق) و همچنین حجت‌الاسلام سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و... مصاحبه شده است.
در مراسم چهلم سردار بی‌ادعا، شهید شعبان نصیری، حاج قاسم سلیمانی از این شهید عزیز این گونه یاد نمودند: «شهید نصیری از اولیای الهی بود که در جامعه ما مخفی ماند. او مثل شیشه عطر بزرگی بود که باید درِ آن برداشته می‌شد، تا جامعه ما عطر آن را استشمام کند و بشناسد خصوصیات چنین شهیدی را.»

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید