۱۳۹۸-۱۰-۱۲

در همایش تجلیل از واقفان آستان قدس رضوی عنوان شد: بنا به نیت واقفان از امانات ایشان نگهداری می‌کنیم

چهارمین همایش تجلیل از واقفان و ناذران آستان قدس رضوی در محل تالار قدس کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد.
به گزارش گنجینۀ رضوی، در این همایش که به واقفان و ناذران چهار سال گذشتۀ آستان قدس رضوی پرداخته شد، بالغ بر 400 واقف، ناذر و خیر آستان قدس رضوی حضور داشتندکه از این میان، بیش از 110 واقف مورد تقدیر گرفتند.
قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی در این برنامه تصریح کرد: آنچه در بارگاه امام رضا(ع) قائم و پابرجاست، این است که انجام مأموریت‌ها و مسئولیت‌های مختلف از گذشته دور تا امروز مبتنی بر کارهای خیر خداپسندانه و مبتنی بر درک و وظیفه‌شناسی دقیق همۀ خیرین و واقفین است که تا امروز این توفیق بزرگ نصیب آن‌ها شده است.
مصطفی خاکسار قهرودی افزود: آنچه در دستگاه با عظمت و منور آستان قدس رضوی با مأوریت‌های چندجانبه و چندوجهی آن مدنظر است، تلاش برای امر حفاظت و صیانت از موقوفات است که ما به عنوان امانتدار امانت‌های ارزشمند واقفان و ناذران در تلاشیم این مهم به بهترین نحو انجام شود و پیوسته برای انجام آنچه نیت واقفین بوده، در تلاشیم.
وی در پایان تأکید کرد: بنا به تأکید تولیت باید بنا به نیت واقف از امانات ایشان پاسداری و نگهداری کنیم و اقدامات لازم را در راستای حفظ این میراث گرانبها داشته باشیم.
در بخشی از این مراسم، از موقوفات خانوادۀ آقای سلطانی از خمینی‌شهر اصفهان رونمایی شد که شامل مؤسسۀ دارالقرآن اهل بیت(ع)، به مساحت هزار مترمربع، چند واحد زمین، ملک و کارخانۀ سنگ به ارزش بالغ بر 100 میلیارد تومان بود و آن را به آستان مقدس حضرت رضا(ع) اهدا کردند.
گفتنی است که در این همایش، واقفانی از استان‌های مختلف کشور همچون یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خوزستان و... حضور داشتند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید