۱۳۹۸-۱۱-۱۷

جشن 41سالگی به سبک کتابخانه‌ای

کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در سراسر کشور با برپایی نمایشگاه‌های مستقل کتاب به بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.
به گزارش گنجینۀ رضوی، به مناسبت دهۀ فجر و چهل ویکمین سالروز پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی،کتابخانۀ مرکزی آستان قدس و کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها در حرکتی هماهنگ، اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و عکس با موضوع انقلاب اسلامی کرده‌اند. معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در این خصوص اعلام کرد: در این نمایشگاه‌ها آثار موضوعی با هدف آشنایی مخاطبان با تاریخ انقلاب، معرفی آثار برتر و ترویج فرهنگ مطالعه برپا شده است.
حسین خسروی از کتابخانه‌های امام‌رضا(ع) در قوچان، بروجرد، سرخس، تربت حیدریه و کتابخانه‌های وابسته در مشهد همچون کتابخانۀ شیخ هاشم قزوینی در انتهای مصلی 25 و 27، شیخ مجتبی قزوینی واقع در حدفاصل چهارراه مجلسی و چهارراه سیلو، مسجدالرضا(ع) واقع در خیابان احمدآباد، کتابخانه و مجتمع فرهنگی امام‌خمینی(ره) در خیابان خواجه‌ربیع، کتابخانۀ حسینیۀ امام‌رضا(ع) واقع در هاشمی‌نژاد12، کتابخانۀ زینبیه در مطهری شمالی2، مسجد پیغمبر(ص) در بلوار رضوی، کتابخانۀ امام‌صادق(ع) واقع در خیابان دانشگاه و کتابخانۀ مسجد قبا در خیام جنوبی21 از جمله کتابخانه‌هایی نام برد که اقدام به برپایی نمایشگاه کرده‌اند.
وی همچنین از برپایی نمایشگاه کتاب انقلاب در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی واقع در بست شیخ طوسی حرم مطهر خبر داد و اعلام کرد: کلیۀ این نمایشگاه‌ها تا پایان دهۀ فجر برپاست و آثار به نمایش‌درآمده از قابلیت امانت به اعضا برخوردار است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید