۱۳۹۸-۱۱-۲۱

مدیران سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی؛ مهمان خانواده‌های شهدا

جمعی از مدیران ارشد سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با حضور در منزل خانواده‌های شهدا یاد و خاطرۀ آنان را گرامی داشتند.

به گزارش گنجینۀ رضوی، همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی، جمعی از مدیران سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در منزل دو تن از خانواده‌های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم حضور یافتند. این مدیران با حضور در منزل یک مادر و خواهر شهید یاد این شهیدان را گرامی داشتند. مادر شهید احمد صفرزاده و خواهر شهید حسینی محراب از فرماندهان جنگ تحمیلی که دیگر فرزند او نیز جانباز جنگ تحمیلی است، در این دیدار ضمن قدردانی از حضور جمعی از مسئولان آستان قدس در منزل خود، به ذکر خاطراتی از این شهدا پرداخت و اظهار داشت: پسر و برادرم هم‌رزمان شهید کاوه در کردستان بودند و در نهایت، احمد سال 62 در کردستان و برادرم در عملیات کربلای 5 به شهادت رسیدند.
مدیران سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی همچنین با حضور در منزل خانوادۀ شهید افغانستانی مدافع حرم، از این خانواده تقدیر به عمل آوردند. مادر شهید سیدمهدی حسینی در این دیدار با اظهار قدردانی از این حرکت، اینگونه اقدامات را تسلی‌بخش دل خانواده‌های شهدا خواند و بیان کرد: مهدی دو سال در جبهه‌های حق علیه باطل در سوریه مبارزه کرد و سرانجام سال 97 در 25سالگی در بوکمال به شهادت رسید.
اهدای یک جلد قرآن کریم، یک چادر مشکی متبرک حرم رضوی و دعوتنامۀ مهمانسرای حرم مطهر از اقدامات مدیران آستان قدس در این دیدارها بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید