۱۳۹۸-۱۲-۰۱

بانوی مبارز مشهدی مهمان بانوان کتابخانه آستان قدس رضوی

بانوی مبارز و جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی در مراسم تجلیل از بانوان سازمان کتابخانه‌ها، ‌موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی اعلام کرد: «به هر قدمی که در زندگی برداشتم افتخار می‌کنم و امیدوارم پایان راهم شهات باشد.»

به گزارش گنجینۀ رضوی، مریم عرفانیان،‌نویسنده 52 کتاب در حوزه دفاع مقدس و بتول خورشاهی، راوی کتاب «راهی برای رفتن» در مراسم تجلیل از بانوان سازمان کتابخانه‌ها، ‌موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی حضور یافتند. خورشاهی در این مراسم به بیان خاطرات مبارزاتی خود علیه رژیم طاغوت پرداخت و اظهار داشت: از 12سالگی مبارزه علنی با رژیم طاغوت را آغاز کردم و به این عمل خود افتخار می‌کنم. این مجروح حملات رژیم سعودی در مراسم برائت از کفار حج سال 1366 و بانوی فراری از زندان‌های سعودی بیان کرد:‌ سال 61 برادرم شهید شد و همان جا قسم خوردم اسلحه برادرم را من به دست گیرم.
همچنین حجت‌الاسلام حسین‌زاده یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود. وی با اشاره به جایگاه والای بانوان در اسلام به بیان سخنانی در راستای تقویت بنیان خانواده پرداخت. وی به دو گونه برخورد با مردم در اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: در اسلام توصیه شده در مقابل نیکی، ‌مودت کنید و در برابر بدیِ افراد،‌رحمت داشته باشید. حسین‌زاده همچنین به انتخابات پیشِ‌رو پرداخت و گفت: رأی ندادن خیانت است،‌رأی سفید حماقت است، رأی به افراد فاقد صلاحیت جنایت است و وظیفه ما حمایت از ولایت است. وی در این خصوص مردم را به مطالعه وصیت‌نامه شهید سلیمانی توصیه کرد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید