۱۳۹۹-۰۲-۲۵

قدرت لحظات

نویسندگان کتاب‌های پرفروش «سوییچ (کلید را بزن)» و «ایده عالی مستدام»، این بار به دنبال این سوال رفته‌اند که چرا بعضی تجربه‌های کوچک، ما را تکان می‌دهد، سطحمان را بالاتر می‌برد و حتی متحولمان می‌کند و چطور می‌توانیم چنین لحظات فوق‌العاده‌ای ایجاد کنیم.

این کتاب، دنبال رمز و رازهای جذاب تجربه است. می‌خواهیم بدانیم چرا دوست داریم بهترین و بدترین لحظه یک تجربه را به ذهن بسپاریم و مابقی را به دست فراموشی بسپاریم. چرا «وقتی همه چیز مشخص است، احساس آرامش داریم اما وقتی این طور نیست، سرزنده‌تریم.» و بالاخره چرا ارزنده‌ترین و ناب‌ترین خاطراتمان از دل دوره‌های کوتاهی در جوانی بیرون آمده است.
در این کتاب می ببینم چطور تجربه‌های کوچک می‌تواند یک زندگی را متحول کند، تجربه‌ای مانند دو غریبه‌ای که در یک اتاق همدیگر را می بینند و چهل و پنج دقیقه بعد بهترین دوست هم شده‌اند (در این مدت کوتاه چه اتفاقی افتاده است؟) یا جوانترین زن میلیاردر جهان، که جهش بزرگش را در زندگی، مدیون سوالی است که پدرش شبها سر میز شام از او می پرسید (به راستی آن سوال ساده چه بود؟)
بسیاری از لحظات تعیین کننده در زندگی ما نتیجه تصادف یا شانس است، اما واقعاً چرا داریم معنادارترین و به یاد ماندنی‌ترین لحظات خود را به شانس و اقبال می‌سپاریم، در حالی که می‌توانیم خالق آنها باشیم؟ کتاب قدرت لحظات راه‌هایی پیش رو ما می‌گذارد تا بتوانیم تجربیات غنی‌تری داشته باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید