۱۳۹۹-۰۲-۲۹

راهنمای جامع روزه داری

روزه فرا سوی تمام مزایا و محاسنی که دارد، یک مزیتش هم بازنگری به شیوه زندگی است که برای عادات غذایی خود برنامه‌ریزی کرده و آن را مدیریت کنیم،

روحیه خویشتنداری و تقوی را در خود پرورش دهیم و بر آن انضباطی منطقی حاکم نماییم. در کتاب راهنمای جامع روزه‌داری تلاش می‌شود چگونگی بهره‌گیری از این عبادت و فریضه‌ی الهی و برخورداری از مواهب مادی و معنوی آن بیان گردد. این کتاب در ده فصل تهیه گردیده است. 
در فصل اول، فلسفه‌ی روزه‌داری از دیدگاه قرآن، پیامبر اسلام(ص) و برخی ائمه معصومین(ع) با استخراج از متون اسلامی و مذهبی بررسی شده است و اگر مایل هستید دیدگاه دیگر اندیشمندان و پزشکان را در مورد روزه بدانید، می‌توانید در همین فصل مطالب خوبی مطالعه کنید. 
فصل دوم مجموعه خوبی از احادیث گهربار پیشوایان ما درباره روزه بیان شده است.
در فصل سوم، ماه رمضان در آئین و فرهنگ‌های دیگر مورد بررسی قرار داده شده است.
در فصل چهارم روزه‌داران عزیز با تغذیه صحیح در ماه مبارک رمضان آشنا خواهند شد و در ادامه با تقسیم گروه‌ها و افراد مختلف جهت روزه‌داری، روش و راه صحیح روزه گرفتن به خوانندگان عزیز ارائه می‌شود.
روزه‌داری بیماران، رمضان و رژیم لاغری، ورزش روزه‌داران، توصیه‌های رمضانی و پرسش و پاسخ رایج پیرامون روزه‌داری عناوین فصل‌های بعدی این کتاب است که می‌کوشد آگاهی شما را درباره ویژگی‌های مختلف این فریضه الهی بالا ببرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید