۱۳۹۹-۰۳-۳۱

پرفروش ترین کتاب های ایران در سال 97 و 98 را بشناسید

پرفروش ترین کتاب های ایران – نشر چشمه نشر چشمه سهم بزرگی از پرفروش ترین کتاب های نمایشگاه کتاب تهران داشت. هشت نمونه از آثار پرفروش این نشر را بررسی می‌کنیم.

 کتاب هرس نوشته نسیم مرعشی
هرس دومین کتاب نسیم مرعشی یکی از پرفروش ترین کتاب های ایران در سال 98 است. رمانی درباره رازهای آدم‌ها و البته تجربه تاریخی جنگ؛ جنگ ایران و عراق و مردی که همسرش را در طول این جنگ گم کرده است. داستان در خوزستان اتفاق می‌افتد و قلم توانای نویسنده باعث می‌شود مخاطب خود را در میان طبیعت جنوب حس کند.

کتاب خون خورده اثر مهدی یزدانی خرم
خون خورده یکی دیگر از پرفروش ترین کتاب های ایران در سال 98 و نوشته مهدی یزدانی خرم است. نویسنده‌ای که به تدریج به سبک خاص خودش دست پیدا کرده، داستان‌ها را از دل تاریخ بیرون می‌کشد و با بیانی تازه روایت می‌کند. چهارمین رمان مهدی یزدانی خرم در دهه شصت می‌گذرد. این دهه پرآشوب و پرماجرا بستری برای روایت زندگی پنج برادر است که در شهرهای تهران، آبادان، مشهد و بیروت زندگی می‌کنند.
 
کتاب اتحادیه ابلهان اثر جان کندی تول
یکی از پرفروش ترین کتاب های ایران ، اتحادیه ابلهان نوشته جان کندی تول است. کتابی که سرگذشت عجیبی دارد. نویسنده این رمان را در سی سالگی نوشت و هیچ ناشری حاضر به چاپ آن نشد. جان کندی تول بعد از این ماجرا خودکشی کرد و مادرش یازده سال تمام برای چاپ کتاب تلاش کرد. کتابی که پس از چاپ بسیار محبوب شد و جایزه پولیترز را دریافت کرد. قهرمان این داستان، ایگنیش رایلی را دن کیشوت امروزی خوانده‌اند.

ادامه...فایل پیوست را ملاحظه فرمایید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید