۱۳۹۹-۰۵-۰۱

راهنمای راه اندازی کسب و کار

در این مقطع از زمان، موضوع اشتغال و بیکاری یکی از مهمترین دغدغه‌های اقتصادی و معضلات جامعه امروز ما است که به عنوان ضروری‌ترین اهداف و تلاش مسئولین کشور قرار گرفته است. زیرا بیکاری بزرگ‌ترین و فراگیرترین مشکل اقتصادی جامعه در حال حاضر می‌باشد.

راه‌های مبارزه با بیکاری نیازمند یک سری از اقداماتی است، از جمله: تشویق به سرمایه گذاری، کارآفرینی، خلاقیت، نوآوری در جهت کسب و کار و ایجاد فرصت‌های شغلی، برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای گسترش و رونق تولید و اشتغال با حمایت دولت است، تا سرمایه گذاران، کارآفرینان و صاحبان کسب و کار بتوانند در بهبود وضعیت اقتصادی جامعه و رشد توسعه آن نقشی اساسی ایفا نمایند.
سرمایه‌داران، کارآفرینان، ایده پردازان، شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپی‌ها، و صاحبان کسب و کار جدید می‌توانند بیش‌ترین اثر خود را بر توسعه اقتصاد ملی کشور بگذارند، زیرا آن‌ها هستند که می‌توانند محیط کسب و کار را بازسازی و احیاء کنند، آنها با ایجاد شرکت‌های جدید و نوین، نقش بسیار مهمی را در اقتصاد کسب و کار خود و اقتصاد ملی خواهند داشت. این افراد می‌توانند مشاغل جدید ایجاد کنند، بازارهای کسب و کار را توسعه و رونق دهند و برای خود و جامعه ارزش افزوده ایجاد نمایند.
این کتاب در شش فصل تهیه شده است که عبارتند از:
فصل اول: سخنی با بنیانگذاران کسب و کار؛ فصل دوم: قابلیت‌ها و توانایی‌های شغلی کسب و کار؛ فصل سوم: اقتصاد کسب و کار؛ فصل چهارم: سرمایه‌گذاری در کسب و کار؛ فصل پنجم: را اندازی کسب و کار؛ فصل ششم: منابع مالی و انسانی کسب و کار

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید