۱۳۹۹-۰۶-۰۱

عادت‌های یک مغز شاد

این کتاب درباره‌ی مغز ماست، نه مغز دیگران. اگر عادت دارید که علت افت و خیزهای شیمی اعصاب خود را در دیگران جستجو کنید و آن‌ها را مقصر بدانید، این کتاب به شما کمکی نخواهد کرد؛ اما نیازی نیست خود را سرزنش کنید.

می‌توانید به جای جستجوی مقصر، با شیمی اعصاب مغز پستاندار خود، به سازش و صلح برسید. در این کتاب، چگونگی تحقق یافتن آن را خواهید یافت.
با خواندن این کتاب مواد شیمیایی مغز خود که سبب شادی یا ناکامی ما می‌شوند را خواهید شناخت. درمی‌یابید که این مواد شیمیایی در حیوانات چگونه کار می‌کنند و چرا چنین اثراتی دارند؟ سپس خواهید دید که چگونه مغز، برخی از عادت‌ها را برای خود ایجاد می‌کند و چرا عادت‌های بد، بسیار سخت ترک می‌شوند. این کتاب در پایان، طرح 45 روزه‌ای را شروع می‌کند و توضیح می‌دهد چگونه رفتاری جدید را انتخاب کنیم و چگونه شجاعت و تمرکزی را به دست بیاوریم که به ما توانایی دهد بدون از دست دادن حتی یک روز، به تکرار عادت جدید خود بپردازیم.
این ویرایش کتاب، شامل تمرینات بسیار جدید و کافی و همچنین ویژگی‌های تعاملی است که به شما کمک می‌کند هر مرحله را با پیروزی پشت سر بگذارید. شما نتایج حاصله از این طرح را دوست خواهید داشت چرا که خودتان را شادتر و سلامت‌تر خواهید یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید