۱۳۹۹-۰۶-۲۳

خودآموز نقاشی سياه قلم ‎۱: سياه قلم، مداد، ذغال و تکنيک‌هاي نقاشي [لوح ويدئويي ديجيتال رايانه‌اي]

معرفی نرم افزار در آموزش نقاشی با سیاه قلم 1 و 2 به صورت تصویری و با زبان فارسی و با انجام چندین پروژه واقعی با نقاسی با سیاه قلم ، مداد ، ذغال و تکنیک های نقاشی آشنا می شوید و می توان به جرات گفت که با مشاهده آموزش های این مجموعه و با تمرین به راحتی می توان این هنر خاص و زیبا را فراگرفت و از آن بهرهمند شد .این نرم افزارکه شامل :

نقاشی گوش انسان با مداد – نقاشی دهان انسان با مداد – نقاشی یک بینی واقعی– نقاشی مو با تکنیکی جدید – نقاشی چشم با مداد 1 – نقاشی چشم با مداد 2 – نقاشی دست انسان – چگونه یک پا نقاشی کنیم؟ – نقاشی درخت با مداد – نقاشی کوسه با مداد  جوهر و ماجیک – چگونه موی حیوانات را نقاشی کنیم؟ – نقاشی یک گوی شیشه ای با مداد – نقاشی گام به گام یک اسب با مداد 1– نقاشی اسب با مداد2- نقاشی سر یک گرگ با مداد – نقاشی حیوانات با مداد  – نقاشی گل رز با مداد – چگونه چند قطره آب بکشیم؟ – نقاشی یک پر با مداد – نقاشی یک سیب با مداد –– نقاشی سر انسان با مداد – آشنایی و نقاشی منظره با ذغال – چگونه با ذغال طرح های ساده بکشیم؟ – نقاشی چهره با پودر ذغال – نقاشی چهره با ذغال – نقاشی با ذغال- طراحی چهره – نقاشی منظره با ذغال ....
معرفی و انتخاب ابزار برای نقاشی-آشنایی با مدادهای گرافیتی و انواع آنها- انتخاب مداد برای نقاشی- انتخاب کاغذ برای نقاشی- آشنایی با سایه ها- آموزش هاشور زنی با مداد- - نقاشی با خط پیوسته- پنج تمرین برای اندازه گیری چشمی- چگونه سایه های ساده بزنیم؟ چگونه یک بیضی بکشیم؟ پرسپکتیو یک نقطه ای - پرسپکتیو دو نقطه ای- نقاشی پیکردرپرسپکتیو- طراحی مارپیچ سه بعدی با پرسپکتیو دو نقطه ای- نقاشی ژست یا پیکر - انتقال عکس با ژل اکریلیک- تمرین خلاقانه نقاشی با جوهر- تکنیک خراشیدن مداد شمعی .

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید