۱۳۹۹-۰۷-۰۸

قطار سرعت به سوی ثروت: چرا اکنون زمان سوار شدن به این قطار هوایی است؟

66 درصد شرکت‌ها نمی‌دانند چرا شکست می‌خورند؟ بیشتر افراد می‌ترسند کسب و کاری را شروع کنند تا به درآمد برسند. قصد دارید کاری را شروع کنید و نمی‌دانید چطور و از کجا؟

نویسنده‌ی کتاب هم مانند شما انسان است. اول با ترس، اضطراب و بدون اینکه بداند چه کاری باید انجام دهد، شروع کرد. او هیچ تجربه‌ای نداشت و کسی به او آموزش نداده بود. بیشتر اوقات اشتباه می‌کرد و همین اشتباهات به او راه درست انجام دادن کارها و رسیدن به موفقیت را نشان داد. او با آزمون و خطا به موفقیت رسید؛ اما این کتاب را نوشت تا شما را از همه درد و رنج‌های غیر ضروری نجات دهد و میزان موفقیت شما را افزایش داده و کاری کند که از همان ابتدا درست عمل کنید.
آینده به کارآفرینان تعلق دارد و کتاب دارن راهنمایی است که به همه کارآفرینان برای شروع کار، پیشرفت و حفظ تجارت موفق در دنیای شگفت‌انگیز کارآفرینی کمک می‌کند. این کتاب در هشت فصل تهیه شده است که عبارتند از:
فصل اول: قد لازم؛ فصل دوم: کمربند ایمنی خود را محکم ببندید!؛ فصل سوم: سوخت‌گیری کنید؛ فصل چهارم: صندلی خالی را با بهترین‌ها پر کنید؛ فصل پنجم: صندلی جلو بنشینید؛ فصل ششم: سرعت خود را تنظیم کنید؛ فصل هفتم: دستانت را آزاد و بی‌پروا رها کن؛ فصل هشتم: به دوربین لبخند بزنید تا خاطره و اثری شاد از خود باقی بگذارید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید