۱۳۹۹-۰۷-۲۲

24مهر/روز پیوند اولیا و مربیان

خانه و مدرسه زمانی می‌توانند رسالت آموزشی و تربیتی خاص خود را به نحو مطلوب انجام دهند که هر یک شناخت تربیتی کافی داشته باشند و نقش تربیتی خاص خود را به بصیرت انجام دهند.

در این راستا انجمن اولیاء و مربیان هیاتی منتخب از پدران و مادران دانش آموزان و مربیان مدرسه است که با هدف همکاری در جهت پیشبرد امور آموزش و پرورش دانش آموزان تشکیل می‌شود. این انجمن پیشنهادها و طرح‌های مفید را به مدیر و مسئولان مدرسه عرضه می‌کند و در اداره بهتر امور، یار و یاور صمیمی مدیران محسوب می‌گردد.
در هفته پیوند اولیاء و مربیان که از تاریخ 24 تا 30 مهر ماه هر سال برگزار می‌گردد، پدران و مادران به مدارس دعوت شده و درباره مسائل تربیتی بحث و تبادل نظر نموده و نمایندگان خود در انجمن را برای یک سال برمی‌گزینند.
مشاوره و برنامه ریزی به منظور تحقق اهداف انجمن، همکاری و همفکری با مدیر و مربیان مدرسه در مورد برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان و دعوت از اولیای علاقمند به منظور بهره‌مندی از خدمات و یاری‌های آنان برای تهیه و تدارک و تکمیل امکانات آموزشی و پرورشی مدرسه از جمله مهمترین وظایف انجمن اولیاء و مربیان می‌باشند.
منبع: روزها و رويدادهاي سال شمسي/ به کوشش موسسه اوج فرهنگ به سرپرستي محمد تقي ملبوبي؛ زير نظر دفتر امور فرهنگي وزارت کار و امور اجتماعي.- قم: برگزيده، ‎۱۳۸۴.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید