۱۳۹۹-۰۸-۰۱

مدیریت صادرات (تئوری- کاربردی)

برای سنجش توان یک ملت و امکان‌پذیر بودن فرهنگ حیات آن‌ها، رویکرد توان اقتصادی و راه‌های دانشی برای کسب درآمد به صورت یک سیستم فراگیر در نفوذ برای به چالش کشاندن سرمایه، دارایی‌ها، تفکر، خلاقیت‌های انسانی و ... مطرح است.

در ایران نیز بحث در این عرصه با تلاش دانشمندان، متخصصان، دانش‌پژوهان و ... همواره به صورت دفتری باز در جریان است و تلاش‌های زیادی برای حرکت در این مسیر با دیدگاه راهبرد انجام صادرات به عنوان پدافند غیر عامل در حیات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ذهن مجموعه اجزای این سیستم را به خود جلب کرده است.
این کتاب با هدف تامین گوشه‌ای از نیازهای دانشی این عرصه بزرگ، نگاشته شده و در این مسیر سعی شده است با عنایت به پوشش سرفصل‌های درس مدیریت صادرات در دانشگاه‌ها، نگاه جدیدی به چیدمان این دانش داشته باشد. همچنین این کتاب علاوه بر تامین نیازهای آموزشی دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی، برای ایجاد آمادگی مناسب، با نگاهی کاربردی و فراگیر، مسائل قبل از صادرات و پس از آن را طراحی کرده است که می‌تواند دانسته‌های مفیدی برای سایر گروه‌های جامعه و مشارکت‌کنندگان آن در راستای هم‌نیروافزایی یاد شده باشد.
این کتاب در سه بخش و هفت فصل تهیه شده است. از جمله موضوعات کتاب می‌توان محرک‌ها و برانگیزاننده‌های صادرات، تجارت الکترونیک، انتخاب بازار هدف محصول صادراتی، نظام‌های پرداخت بین‌المللی، نقش و وظایف گمرک و موارد دیگر را ذکر نمود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید