۱۳۹۹-۰۸-۰۸

قنادی خودتان را افتتاح کنید: بفرمایید دسر (همراه با اطلس رنگی)

در کشورهای مختلف دسرهای متنوع و خوشمزه‌ای طبق ذائقه مردم تهیه و در کنار غذا سرو می‌شوند. کشورهای مختلف به داشتن دسرهای معروف مخصوص خود معروف هستند.

دسر کلمه‌ای فرانسوی و به معنی( جمع کردن روی میز) است و در اصطلاح به وعده غذایی گفته می‌شود که پس از غذای اصلی صرف می‌شود. این وعده غذایی شامل غذاها و نوشیدنی‌های شیرینی مانند کیک، کلوچه، میوه، ژله، بستنی، فالوده، پودینگ، ماست و ... می‌شود که برطبق ذائقه مردم در کشورهای مختلف متغیر است.
در این کتاب با نمونه‌هایی از دسر سایر ملل از جمله دسرهای فرانسوی، ایتالیایی و آمریکایی آشنا می‌شوید که با ذائقه ما ایرانی‌ها هم جور است.
کتاب حاضر به جرات جامع‌ترین مجموعه دسر است که تا کنون به چاپ رسیده است که در آن کلیه فوت و فن‌های تهیه دسر شامل اصول و مبانی، دسرهای ایرانی و ملل، ژله، بستنی، حلوا، پودینگ، کاستارد، ترافل و سایر به همراه تعداد بیشماری دستورهای کاربردی دسرهای خوشمزه ... به زبان ساده آورده شده است. این کتاب در ده فصل تهیه شده است که عبارتند از:
فصل اول: کلیات؛ فصل دوم: دسرهای ایرانی؛ فصل سوم: دسرهای فرانسوی؛ فصل چهارم: دسرهای ایتالیایی؛ فصل پنجم: دسر سایر ملل؛ فصل ششم: ژله؛ فصل هفتم: بستنی؛ فصل هشتم: حلوا؛ فصل نهم: پودینگ، کاستارد، ترافل و سایر؛ فصل دهم: دنیای دسرهای خوشمزه

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید