۱۳۹۹-۱۰-۰۷

آستان قدس رضوی از هدایای شهید سلیمانی رونمایی می‌کند

به گزارش گنجینۀ رضوی، در آستانۀ اولین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در شصت‌‌وهفتمین سه‌شنبۀ علمی‌فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از نسخ خطی و پرچم‌های اهدایی شهیدسلیمانی، پایگاه تخصصی کتابخانۀ دیجیتال و کتاب‌های چاپی با محوریت این سردار شهید، به صورت همزمان رونمایی می‌شود.

دبیر سه‌شنبه‌های علمی‌فرهنگی سازمان یادشده با اعلام این خبر گفت: در این مراسم که به صورت وبیناری برگزار می‌شود، از نسخۀ خطی «کَنزُ اللُغات» به کتابت سال 920 هجری قمری و پرچم‌های گنبد حرم‌های مطهر امام حسین علیه‎السلام و حضرت ابوالفضل علیه‎السلام که به دست شهید سلیمانی به مقام معظم رهبری اهدا شده و ایشان به کتابخانه و موزۀ آستان قدس رضوی اهدا کرده‌اند، رونمایی خواهد شد.
جواد فرهمندنژاد تصریح کرد: همچنین در این مراسم از پایگاه تخصصی شهید حاج قاسم سلیمانی در کتابخانۀ دیجیتال آستان قدس با بیش از 1600 منبع دیجیتال رونمایی خواهد شد. وی افزود: رونمایی از کتاب‌های چاپی با محوریت سردار سلیمانی از دیگر برنامه‌های این مراسم وبیناری است. فرهمند همچنین از سخنرانی سردار علی‌اکبر گرمه‌ای، مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام‌رضا(ع) با موضوع مکتب حاج‌قاسم در این مراسم خبر داد.
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند سه‌شنبه نهم دی‌ماه ساعت 9:30 از طریق لینک https://webinar.razavi.ir/farhangi در این مراسم حضور یابند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید