۱۳۹۹-۱۱-۰۹

معجزه ای به نام مسیح (ع)

معرفی کتاب: اگر بعثت انبیای گذشته و سرگذشت آن ها را از ابعاد مختلف مانند تاریخ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... با دقت زیر نظر بگیریم، علاوه بر این که یک تصویر روشن از تاریخ و اتفاقات گذشته به ما می دهد، بسیاری از شبهاتی که مغرضین به اسلام وارد می کنند را می توانیم بهتر پاسخ بدهیم.

هم چنین در گفتمان های سیاسی عصر حاضر بسیار راه گشا خواهد بود و البته با دانستن این رموز، پایه های دینی خودمان، یعنی اسلام عزیز را بهتر خواهیم شناخت.
متاسفانه تا اکنون کتاب و یا جزوه مستقلی درباره ابعاد مختلف چرایی آمدن حضرت عیسی مسیح (ع) که بحث و موشکافی کرده باشد نوشته نشده است به همین دلیل نویسنده کتاب « معجزه ای به نام مسیح (ع)» سعی کرده است برای معجزات حضرت عیسی (ع) علت و دلیل و چرایی آن را از منابع اسلامی و غیر اسلامی بیابد و ذکر نماید و اگر منبعی در کتاب مقدس وجود داشت، به عنوان موید نظر خودش بیاورد.
کتاب معجزه ای به نام مسیح ، دارای سه فصل می باشد:
 در فصل اول نگاه اسلام به تولد معجزه گونه ی حصرت عیسی مسیح (ع) طبق اعتقادات اسلامی و تاریخچه قوم بنی اسرائیل مورد بررسی قرار گرفته است.
در فصل دوم که مهمترین فصل این کتاب است، با ذکر بدعت ها و شبهات دوران پیامبری ایشان، علت مبعوث شدنشان در این قوم بیان شده و در نهایت نظر اسلام درباره تاریخ مسیحیت پس از ایشان ذکر گردیده و پیش بینی آن درباره سرانجام مسیحیت اعلام شده است.
در فصل سوم تاریخ مسیحیت را قبل از عروج حضرت عیسی به آسمان و بعد از عروج تا بازگشت ایشان مورد بررسی قرار داده است.
از آن جایی که کتاب برای عموم نوشته شده است سعی شده توضیحاتی مختصر در پاورقی، نسبت به هر موضوعی برای آگاهی خواننده آورده شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید