۱۳۹۹-۱۲-۰۳

امیر مومنان در آیینه قرآن

در این کتاب سعی شده است که به دور از هیاهو و با ادبیات علمی، حقانیت ولایت امیرالمومنین علی(ع) از قرآن کریم با توجه به تفاسیر اهل تسنن و روایات آنها اثبات شود.

در این کتاب 366 آیه قرآن کریم تحت 210 عنوان تفسیر شده؛ ذیل هر عنوان بعد از ذکر آیه یا آیات مورد نظر و ارائه ترجمه روان و ساده، یک روایت از روایات اهل تسنن همراه با ترجمه روان و ساده ارائه شده که نشان می‌دهد آیه یا آیات مذکور درباره ولایت نازل شده است. سپس توضیحات مختصر و مفیدی درباره دلالت آیه شریفه بر ولایت اهل بیت(ع) و فضائل مطرح در آن بیان شده است. در بین مباحث به احادیث اهل تسنن نیز استناد شده است. در مجموع بیش از 600 روایت در این مجموعه استفاده شده است. همچنین از استناد به دیگر آیات قرآن کریم، غیر از آیات اصلی نیز غفلت نشده و برای اثبات ولایت و فضائل امام علی(ع) و ائمه اطهار(ع) به آیات زیادی استناد شده است.

این مجموعه به علت آنکه به زبان فارسی روان، مختصر و مفید نوشته شده و در عین حال، جامع همه آیاتی است که با توجه به روایات اهل تسنن، درباره ولایت نازل شده، و نیز دارای توضیح و بیان و تفسیر آیات است، لذا در نوع خود بی‌نظیر و برای مخاطبان عزیز بسیار مفید است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید