۱۴۰۰-۰۱-۱۵

وقف و نذر فرهنگی: کتابهای چاپی

اهداء کننده محترم، برای اهدای کتابهای چاپی و لوح¬های فشرده به سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، لطفاً به موارد ذیل توجه بفرمایید:

 کتابها با موضوع علوم انسانی و اسلامی که از نظر فیزیکی سالم و قابل استفاده باشد.
 کتابها با موضوع علوم پایه و فنی-مهندسی که از نظر فیزیکی سالم و قابل استفاده بوده و سال انتشار آنها بالاتر از 1388 باشد.
 کتابهای درسی و کمک درسی که از نظر فیزیکی سالم و قابل استفاده بوده و سال انتشار آنها بالاتر از 1388 باشد.
 لوح¬های فشرده که از نظر فیزیکی سالم و قابل استفاده بوده و حتی الامکان ویرایش¬های جدید نرم افزار و آموزش آن باشد.
اهداء¬کنندگان محترم می¬بایست فرم اطلاعاتی منابع اهدایی را پس از مطالعه دقیق مفاد آن تکمیل نموده و به ضمیمه منابع اهدایی ارسال فرمایند. تکمیل فرم اطلاعاتی منابع اهدایی جهت دریافت اعلام وصول منابع و ثبت اطلاعات در پایگاه واقفان سازمان کتابخانه¬ها ضروری است.
جهت اهدای منابع:
در مشهد: مراجعه حضوری به روابط عمومی سازمان کتابخانه¬ها، موزه¬ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی واقع در بست شیخ طوسی، حرم مطهر
در مشهد: مراجعه به یکی از کتابخانه¬های وابسته به آستان قدس رضوی (جهت اطلاع از نزدیکترین کتابخانه وابسته به محل سکونت خود با شماره تلفن 32225782 تماس حاصل فرمایید)
در مشهد: چنانچه تعداد عناوین اهدایی زیاد باشد می¬توانید با شماره تلفن¬های 32216009 و 32219901  جهت هماهنگی برای انتقال منابع تماس حاصل فرمایید.
در سایر نقاط کشور: مراجعه به یکی از شعب کتابخانه¬های وابسته به آستان قدس رضوی در سطح کشور (جهت اطلاع از نزدیک¬ترین کتابخانۀ وابسته به محل سکونت خود با شماره تلفن 32238503 تماس حاصل فرمایید)
افزون بر این، اهداءکنندگان محترم چنانچه تمایل به مشارکت در خرید کتاب و نذرفرهنگی کتاب داشته باشند، شماره حساب 207451448 (به نام ......) نزد بانک ملت شعبۀ آستان قدس رضوی آماده دریافت نذورات شما می-باشد. پس از واریز وجوه جهت هماهنگی با شماره تلفن 322195555 تماس حاصل فرمایید.
در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با اهدای منابع و مشارکت در نذر فرهنگی می¬توانید با شماره تلفن 32219901 تماس حاصل فرمایید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید