۱۴۰۰-۰۱-۱۷

فرصتهای همکاری - خادمیاری

خدمت به بارگاه نورانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و زائران ایشان، آرزوی خیل عظیمی از عاشقان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت است؛ به طوری که هر ساله تعداد زیادی از درخواست‌های هموطنان عزیز دریافت می‌شود.

در دوران جدید مدیریت، بستر لازم برای خدمت به این آستان، در قالب طرح خادمیاری، فراهم شده‌است. بر این اساس، شرایطی فراهم شده که عموم علاقه‌مندان و آرزومندان واجد شرایط خدمت به بارگاه منور رضوی، بتوانند با خدمت به محرومان و مستمندان شهر و دیار خود و یا همکاری تخصصی با مجموعه‌ها و مؤسسات آستان قدس رضوی، توفیق خدمت به آن حضرت را بیابند. به این منظور 25 کانون خادمیاری تشکیل شده‌است که فرد با توجه به توانایی‌ها و تخصص‌های خود در سامانه خادمیاری ثبت نام و یکی از این عرصه‌های خدمتی را انتخاب می‌کند؛ بنابراین، کسانی که در امور کتابخانه‌ای تخصص دارند و علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه هستند، می‌توانند با اعلام آمادگی در سامانۀ خادمیاران،  در این عرصه حضور پیدا کنند.
      کانون خادمیاری کتاب و کتابخانه با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌تواند از این ظرفیت ایجاد شده، نهایت بهره را برده و برنامه‌هایی از این دست را برگزار کند:
      - برنامه زنگ کتاب
      - تشکیل جلسات قصه‌گویی
      - خدمت در کتابخانه‌های نقاط محروم و کم برخوردار
      - برگزاری نشست‌های کتابخوان
      - نقد کتاب
      - ارائه خدمات کتابداری و سازماندهی کتابخانه‌های نقاط محروم
      - جمع‌آوری کتاب و منابع اطلاعاتی از طریق پویش نذر و وقف کتاب
      - شرکت در اردوهای فرهنگی

      کانون خادمیاری کتاب در تمامی استان‌های کشور از طریق شبکۀ مدیران کانون‌های استانی و نمایندگی‌های آستان قدس رضوی در استان‌ها، فعال است. برای دسترسی به تمامی اخبار کانون خادمیاری کتاب، می‌توانید به گروه "خادمیاران کتاب آستان قدس رضوی" در پیام رسانی داخلی "بله" (ble.im/join/YTBmN2FIOT) بپیوندید.

      برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس 05132281487 با مسئول امور خادمیاران سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی تماس بگیرید.

*لینک کانون خادمیاران کتاب رضوی*

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید