۱۴۰۰-۰۱-۱۷

فرصت های همکاری پژوهش

در اجرای طرح‌های پژوهشی متناسب با اولویت‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، استادان و پژوهشگران خارج از این مجموعه نیز می‌توانند طرح‌های خود را به واحد پژوهش سازمان ارائه کنند.

      طرح‌های دریافت‌شده، پس از تأیید داوران در جلسۀ شورای پژوهش مطرح و در مورد چگونگی انعقاد قرارداد با مجری طرح، تصمیم‌گیری می‌شود. در پایان، طرح‌های انجام شده مورد ارزیابی داور ذی‌صلاح قرار گرفته و نهایی می‌شود.
      افزون بر این، اولویت‌های پژوهشی سازمان، به نخبه‌سربازان دارای مدرک دکتری نیز، با توجه به مدرک تحصیلی و سوابق پژوهشی ایشان، واگذار می‌شود؛ نخبه‌سربازانی که از سوی معاونت علمی آستان قدس رضوی معرفی می‌شوند. نخبه‌سربازان می‌باید طرح خود را زیر نظر مشاور و استاد راهنما که از سوی شورای پژوهش سازمان تعیین می‌شود، ارائه کنند. طرح نخبه‌سرباز پس از تأیید در شورای پژوهش به معاونت علمی نیز اعلام و سپس طرح مذکور به دانشگاه دفاع ملی ارائه می‌شود و در صورت تأیید دانشگاه، مراحل اداری توسط نخبه‌سرباز طی می‌شود. نخبه‌سربازان موظف هستند در مدت مقرر، طرح را زیر نظر استاد راهنما و مشاور انجام داده و به سازمان ارائه کنند. در پایان، طرح انجام شده مورد ارزیابی داوران قرار گرفته و نهایی می‌شود.

      برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس 05132232004 داخلی 3436 با کارشناس پژوهش سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی تماس بگیرید.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید